Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hoop voor je dat je die baan krijgt 
Had even gevraagd hoeveel sollicitaties al binnen waren gekomen, vind ik alleen zo brutaal maargoed. We zullen het wel horen.
Ik kan mijn 20 uur contract krijgen 
_Sim_ schreef:*valt even binnen*
wij zoeken voor een opdrachtgever in de omgeving van Weert een vakantiekracht. Gaat om een combinatie van een administratieve- en receptiefunctie. Liefst een starter en niet op vakantie gaan van week 27 t/m 33. Een serieus en verantwoordelijk persoon. Ervaring met syntess is een pre maar niet noodzakelijk.
_Sim_ schreef:*valt even binnen*
wij zoeken voor een opdrachtgever in de omgeving van Weert een vakantiekracht. Gaat om een combinatie van een administratieve- en receptiefunctie. Liefst een starter en niet op vakantie gaan van week 27 t/m 33. Een serieus en verantwoordelijk persoon. Ervaring met syntess is een pre maar niet noodzakelijk.

_Sim_ schreef:En op mijn vacature reageert gewoon niemand.... Hier niet en ook op andere sites niet. Raar, je zou denken dat men om iets staat te springen.....
Ik was de laatste dagen zó gestrest, zeker als er afwijzing na afwijzing komt, krijg ik toch wel een beetje doemscenario's in mijn hoofd... 'Wat als' nee niets 'wat als', het komt allemaal goed en bij jullie zeker ook!