Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Joh, voeg & lijm spullen?
Hoe past dat bij het zand en grind enzo dan?
Mellis86 schreef:pmarena schreef:Joh, voeg & lijm spullen?
Hoe past dat bij het zand en grind enzo dan?
We gaan het hovenierspakket van Simson lijmen verkopen. Dat past uitstekend bij zand en grind. Het is een professioneel pakket wat wij exclusief in NL online mogen verkopen aan de particulier (en professionals zijn ook welkom natuurlijk). Het zijn dan met name steenlijmen, voegmortels en drainagemortels. Ofwel producten die vaak worden gebruikt in combinatie met grind, split en zand. Denk daarbij aan de opbouw van een oprit, of straatwerk, onkruid tussen tegels tegen gaan, impregneer middel. Maar ook vervangende producten van zand, zoals brekerzand (daar voegen de meeste mensen het straatwerk mee), maar dat kan dus ook met voegmortel. Dat heeft als voordeel dat je voor langere periodes vrij bent van onkruid of mos.
Daarbij is ons assortiment niet gebonden aan zand en grind, maar zijn we juist aan het uitbreiden richting professionele tuinproducten en grond en bodem gerelateerde zaken (zoals o.a. de polyvlokken).
HorseTopShop schreef:Adverteren op fb werkt alleen als je er veel geld in pompt. Wij hadden toen 10 euro per dag ingesteld, maar dat is eigenlijk te weinig.
Wij hebben ook zopim op de website. Kan er de laatste tijd alleen weinig gebruik van maken door drukte. Ik vind het wel belangrijk dat je klanten direct te woord kan staan anders kunnen ze net zo goed mailen. Heb ingesteld dat hij niet zichtbaar is als we offline zijn op zopim.
pmarena schreef:Okee! Maar ga je ook tegels en muurblokken enzo verkopen dan? Ik vind het daar meer bij passen
Wel gaaf dat je het alleenrecht krijgt, doe je goed
wendy1987 schreef:HorseTopShop schreef:Adverteren op fb werkt alleen als je er veel geld in pompt. Wij hadden toen 10 euro per dag ingesteld, maar dat is eigenlijk te weinig.
Wij hebben ook zopim op de website. Kan er de laatste tijd alleen weinig gebruik van maken door drukte. Ik vind het wel belangrijk dat je klanten direct te woord kan staan anders kunnen ze net zo goed mailen. Heb ingesteld dat hij niet zichtbaar is als we offline zijn op zopim.
dit hebben wij idd ook, als we offline zijn, is het niet zichtbaar.