ooo oke naja ik lees mails haha en krijg daar geld voor maar ja dat gaat echt niet hard. Maar goed het is zo af en toe wel een leuke extra.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maddox schreef:MarryAnneR schreef:Ik ben sinds 15 augustus aan de slag en eigenlijk is het niet wat ik verwachtte. Ik blijk nummer 5 te zijn die het probeert en het gekke is dat zij dus wel blij met mij zijn. Waarschijnlijk omdat ik me gedeisd houd omdat ik nu eenmaal graag aan het werk blijf.
Er was een functie beloofd met verantwoordelijkheid die ik zou delen met de andere coordinator. NOu ik word een beetje gebruikt als de poedersuiker en als ik dat aangeef is het je wilt te snel het komt nog wel.
Nu heb ik via via een leuke functie aangeboden gekregen en toch, ben ik weer de trut die het rot vind het straks te moeten zeggen dat ik wegga... Zeker omdat zij nu het idee heeft dat het eindelijk is gelukt met iemand... hoe zou ik dit nu aanpakken?
Eerlijk zijn en even door de zure appel heenbijtenMaak je geen zorgen, het bedrijf komt wel weer aan een ander persoon -- er zitten veel mensen om een baan te springen.
evdpanne schreef:Hmmmm Nieuw Vennep gaat op alle fronten al beter scoren volgens mij. Ach ja luxe probleem he.....
Ik heb gister een sollicitatie de deur uit gedaan voor gemeentelijk opsporingsambtenaar. Gok niet dat ik het wordt maar het leek me wel leuk. Vandaag hopelijk ook nog twee brieven afronden kunnen die ook de deur uit en dan zien we wel weer
.
Symbeami schreef:Tuurlijk, ik doe ook mee in de staatsloterij en ik hoop ook best een keer wat te winnen.Hopen moet je ook altijd blijven doen toch?
Er is ook iemand met zo'n leuk onderschrift: gezocht winnend staatslot t.e.a.b.![]()
Angela_ schreef:Zitten er hier meerdere lange tijd thuis?
Ik zit sinds mei 2009 thuis, welliswaar in de ziektewet maar toch. Sinds september sta ik onder toezicht van een coach, die me op psychisch vlak en werkvlak ondersteund. Integratie dus.
Nu is het zo dat ik langzaamaan weer aan het rondkijken was voor een nieuwe baan. Er zijn niet veel vacatures, en zeker niet parttime. Ik heb een sollicitatiebrief geschreven op een vacature bij een verzekeringsmaatschappij. Ik ben vrijdag op gesprek geweest en vrijdagmiddag kreeg ik het telefoontje dat de keus op mij is gevallen... SCHRIK! De allereerste sollicitatie die ik heb verstuurd onder het motto, wie wil er nu iemand die zolang ziek is geweest...
Maar nu komt het... Ik ben bang om te gaan werken. Bang dat het weer misgaat. Heeft er iemand ervaring mee? Hoe doe je het om weer in het ritme te komen?