Gefeliciteerd Hanne!Zijn jullie ook q-top 1000 aan het luisteren?Ik luister hem elk jaar, maar was dit jaar zo dom geweest om vergeten te stemmen.
Kan iemand even pben? Heb een vraag over school, maar die ga ik hier niet neerzetten Meerdere mensen mag ook, heb vooral mening nodig
Pb maar, maar moet over 6 min wek door naar ander les, anders reageer misschien tussen door of pas rond 15:50
Pff jullie praten hier nog steeds veel Maar gefeliciteerd Hanne!En gecondoleerd Nikki.. zomaar opeens?
Voor iedereen die ik heb gepb't (de helft hier ) :Wss gebeurt r helemaal niks Alleen moet morgen even 5 minuten komen
Gefeliciteerd Hanne!Dankjulliewel, hij was 60, overleden aan een hartstilstand...Myrthe, je mag me een PB'tje sturen!
Myrthe gelukkigNikki, dat is erg jong.Mijn zusje heeft een piano gekocht ik word gek echt heel irritant.Ik was vandaag 4 uur eerder vrij.
Sorry sorry sorry voor de weinige posts.. Heb het geprobeerd bij te houden!Gecondoleerd Nikki.. wat vreselijk. Lekker die 4 uur eerder vrij, behalve als je die moet doorbrengen met de piano en je zusje zeker? Ik ben ziek vandaag en heb gister een 2 en 5.3 binnen gehad. Wat gaat het toch goed op school