Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

en dan teller negatief ding nog noooooit van gehoord

Die laatste had ik nog wel deels maar die van de politieke partijen zag ik echt niet. Dat vind ik dan echt weer zo'n vraag waarvan je denkt: hoe moet ik dit weten??? Terwijl dus dat verschil uitreken bij die 2 vragen eromheen juist weer iets te makkelijk was in verhouding naar mijn idee.
Sunneva schreef:Ja daarom vond ik het een onzin examen, als je het vergelijkt met de vorige jaren zeker! Ik heb vanaf 2008 alle examens gemaakt en nooit zoiets tegen gekomen...
Grote opluchting na Filosofie. Boself schreef:Jolijnn schreef:Super toch, is een voldoende
Ik ben zo blij als ik een 4,5 of hoger heb voor engels. Dat zal betekenen dat ik voor economie ook een 4,5 mag halen met beetje geluk. Als economie lager is of engels lager is dan laat ik economie vallen en daj heb ik inplaats van een TL diplome een GL weg diploma. Maar dat zal voor mij en me vervolgopleiding niet veel uitmaken, dus als het goed is haal ik het
Toch baal ik dat ik hem zo moeilijk vond, filosofie is mijn beste vak.
unihorses schreef:wij hadden nog nooit onderzoek gehad dus daar zat ik op vast te lopen er wordt #$@Q#$ niets onderzocht gewoon afgelezenen dan teller negatief ding nog noooooit van gehoord
L_isaa schreef:Sunneva schreef:Wiskunde was een absolute ramp! vraag 1 t/m 7 was duidelijk en ging goed vanaf daar was het niet te doen en boven mijn pet. Ga mij niet vragen hoe je berekend hoeveel wedstrijden er in totaal gespeeld worden of zo iets dergelijks. Ik heb geleerd hoe ik moet differentiëren, kansberekenen en toetsen e.d. en niet hoe ik andere opgaven doe haha. GA DOOD CITO. Ik ga klagen jongens.
Ja inderdaad! Heb ook wiA. Het is gewoon dingen uitproberen en geen dingen toepassen die je hebt geleerd. Heb over vraag 7 en 16 een klacht verstuurd.
kimberly1995 schreef:Sunneva schreef:Wiskunde was een absolute ramp! vraag 1 t/m 7 was duidelijk en ging goed vanaf daar was het niet te doen en boven mijn pet. Ga mij niet vragen hoe je berekend hoeveel wedstrijden er in totaal gespeeld worden of zo iets dergelijks. Ik heb geleerd hoe ik moet differentiëren, kansberekenen en toetsen e.d. en niet hoe ik andere opgaven doe haha. GA DOOD CITO. Ik ga klagen jongens.
Ja inderdaad! Heb ook wiA. Het is gewoon dingen uitproberen en geen dingen toepassen die je hebt geleerd. Heb over vraag 7 en 16 een klacht verstuurd.