Anoniem schreef:Top, dankje!
Vind het alleen altijd lastig die motivatie schrijven.. Hoe heb jij dat aangepakt?
Heb je een pb met mijn brief gestuurd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vond beide opleidingen erg interessant, dus heb het gewoon geprobeert
. Nu hopen dat ik een beetje snel te horen krijg of ik het word of niet.
, na 2x een vervelend groepje gehad te hebben (waarvan meer dan de helft al gestopt is).. xLoki schreef:[naam], heb je via de mail gesolliciteerd of al gesprekken gehad? Want voordat je aangenomen wordt heb je namelijk altijd een gesprek denk ik.. Dus de mailingronde is pas een eerste stap, haha!
bij één is de sluitingsdatum ook ergens midden maart
maar goed, vind het spannend Hahah Hopelijk word ik überhaupt uitgenodigd voor gesprek
het is een reiner dus wel een leuke uitdaging.

ga morgen even verder zoeken naar nog maar plekken in de buurt

Deleted schreef:Ik meld mij ook!
Ik ga vanaf eind augustus 2014 HBO Rechten studeren in Rotterdam bij de Inholland.
Ben je niet bang voor die horror verhalen zoals diploma's die ongeldig verklaard worden? Leslie90 schreef:Ik ga binnenkort weer beginnen en ga HBO Rechten doen.
Moet alleen nog uitzoeken hoe het zit met een studiefinanciering, ben 22 en heb nog een wajong uitkering.
als je nooit stuffie hebt gehad hoor je het te krijgen, maar hoe dat zit in combi met wajong. Geen idee.
maar dat ligt per studie inderdaad. Vooral de studie mem in haarlem is niet goed, althans was niet goed.
voel me alleen zo oud als ik weer normale voltijd ga doen
moet daar maar van af zien. kosseh schreef:Inholland heeft een paar opleidingen die zwak zijn. Bij de andere opleidingen is het diploma gewoon even veel waard.
Ze zeggen dat inholland nu juist strenger is dan andere omdat er zo op ze geled wordt.
Ik merk er zelf niks van dat je nadeel hebt doordat je op inholland zit. Ziekenhuis is over alle scholen met me opleiding even te vreden.
Wel mijn tentamen gehaald met een 6.5.