Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 16:10

Daar heb je net zoveel aan als het CWI in Nederland zo te horen....

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 16:11

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 16:15

Daar ga ik ook op solliciteren ;( (mijn lieve behulpzame moeder had die ook al gevonden :P).

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 16:16

Heeeeel goed, haha :+

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 17:20

Gefeliciteerd Jessie!! Die baan is binnen, dat wilde je toch zo graag? Tsja en dat luxe probleem, wat kunnen we er van zeggen?

Ik heb een leuk gesprek gehad vanmorgen. Vrijdag hoor ik of ze met me verder gaan of niet. Mochten ze met mij in zee willen gaan, dan kan ik volgende week gelijk beginnen :D
Willen ze me op deze afdeling niet, dan gaan ze me voor die andere functie voorstellen. :)
In elk geval heb ik nu eens een keer een positief gevoel aan het gesprek over gehouden.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 18:19

Spannend Sym!
Gefeliciteerd Jessie!

Olympia belde vanmiddag en we gaan dinsdag alles verder doorspreken :D mmm een heerlijk gevoel! Sta er voor de volle 100% achter en heb er zin in!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 23:04

Symbeami schreef:
Gefeliciteerd Jessie!! Die baan is binnen, dat wilde je toch zo graag? Tsja en dat luxe probleem, wat kunnen we er van zeggen?

Ik heb een leuk gesprek gehad vanmorgen. Vrijdag hoor ik of ze met me verder gaan of niet. Mochten ze met mij in zee willen gaan, dan kan ik volgende week gelijk beginnen :D
Willen ze me op deze afdeling niet, dan gaan ze me voor die andere functie voorstellen. :)
In elk geval heb ik nu eens een keer een positief gevoel aan het gesprek over gehouden.

Dát is ook belangrijk! :D
EN vaak, klopt je gevoel ook nog! Komt vast goed :)

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 12:14

Hier ook weer even een berichtje van mij. Ik heb dinsdag een sollicitatie brief gestuurd en werd vandaag gebeld!! Ze waren de gesprekken al aan het afronden maar wilden na ontvangst van mijn brief toch graag nog op kort termijn een gesprek met mij:D. Dus morgen om half 11 heb ik een gesprek. Het was in ieder geval al een heel leuk telefoongesprek.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:40

En vandaag ook aangenomen als onderwijs assistente :')
Straks nog even bellen hoe en wat.

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:13

Jessie gefeliciteerd!

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:15

Oh Jessie wat een mazzel! En nu??

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:19

Ik ben sinds 15 augustus aan de slag en eigenlijk is het niet wat ik verwachtte. Ik blijk nummer 5 te zijn die het probeert en het gekke is dat zij dus wel blij met mij zijn. Waarschijnlijk omdat ik me gedeisd houd omdat ik nu eenmaal graag aan het werk blijf.
Er was een functie beloofd met verantwoordelijkheid die ik zou delen met de andere coordinator. NOu ik word een beetje gebruikt als de poedersuiker en als ik dat aangeef is het je wilt te snel het komt nog wel.

Nu heb ik via via een leuke functie aangeboden gekregen en toch, ben ik weer de trut die het rot vind het straks te moeten zeggen dat ik wegga... Zeker omdat zij nu het idee heeft dat het eindelijk is gelukt met iemand... hoe zou ik dit nu aanpakken?

Maddox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 19:35

MarryAnneR schreef:
Ik ben sinds 15 augustus aan de slag en eigenlijk is het niet wat ik verwachtte. Ik blijk nummer 5 te zijn die het probeert en het gekke is dat zij dus wel blij met mij zijn. Waarschijnlijk omdat ik me gedeisd houd omdat ik nu eenmaal graag aan het werk blijf.
Er was een functie beloofd met verantwoordelijkheid die ik zou delen met de andere coordinator. NOu ik word een beetje gebruikt als de poedersuiker en als ik dat aangeef is het je wilt te snel het komt nog wel.

Nu heb ik via via een leuke functie aangeboden gekregen en toch, ben ik weer de trut die het rot vind het straks te moeten zeggen dat ik wegga... Zeker omdat zij nu het idee heeft dat het eindelijk is gelukt met iemand... hoe zou ik dit nu aanpakken?

Eerlijk zijn en even door de zure appel heenbijten :(:) Maak je geen zorgen, het bedrijf komt wel weer aan een ander persoon -- er zitten veel mensen om een baan te springen.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 20:00

MarryAnneR schreef:

Gewoon voor die andere functie gaan als het je echt leuk lijkt en het gesprek is goed verlopen.
Ik ga met het zelfde zitten straks misschien. Maar ja proef tijd is proef tijd.
Ze mogen ook tegen jou zeggen tot ziens. Al denk ik dat je al door je proeftijd heen bent nu?
Maar er zijn inderdaad genoeg mensen die een baan zoeken.

Voor mij is die onderwijs assistent nog even afwachten.
Krijg 20 euro per uur......vond het al onwijs veel en heb het addertje dus ook gevonden.
Het is (waarschijnlijk) een flexcontract via een payroll bedrijf.
Hierbij zijn mijn 24 uur werken niet gegarandeerd, krijg niet door betaald in de schoolvakantie's en vakantie geld zit al in mijn loon...
dus dat word een hele vage constructie.
Ga morgen lekker naar Nieuw Vennep en kijk wel waar hij mee uit de bus komt zetten. :)

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 23:12

Zo, dat is inderdaad wel heul erg veel Jessie!
Goed dat je zo scherp blijft! :)

En nu een beetje goed in zetten bij Nw Vennep. Zeg ze gerust dat je nog een optie hebt en even goed moet nadenken ;)
Laat ze maar zweten en maak er een leuke deal van zou ik zeggen!

@MarryAnneR: voor jezelf kiezen!
Zij hebben jou immers ook dingen beloofd, maar hebben hier geen haast mee blijkbaar.. Gewoon gaan, ze vinden idd wel weer een ander.

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 07:37

@ Jessie, ja 20 euro zou wel heel veel zijn ja... maar denk als je dit verrekend je inderdaad een heel stuk minder overhoud. En geen garantie op uren is echt niet fijn! Als je (lang) ziek bent krijg je ook niet veel... (Dacht het gemiddelde van de 2 maanden ervoor).
Hoop dat je in Nieuw Vennep een leuk en goed aanbod krijgt of dat ze hiervoor een beter voorstel kunnen doen!

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 09:47

Ja ik ga er straks gewoon helemaal voor en dan gaan we wel kijken :D
Heb een bedrag in mijn hoofd waar ik ongeveer op wil zitten en dan ga ik wel zien wat het word.
Het scheelt me in ieder geval 3 uur reizen :P Nieuw Vennep of Amsterdam

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 12:06

Hmmmm Nieuw Vennep gaat op alle fronten al beter scoren volgens mij :P. Ach ja luxe probleem he.....

Ik heb gister een sollicitatie de deur uit gedaan voor gemeentelijk opsporingsambtenaar :). Gok niet dat ik het wordt maar het leek me wel leuk. Vandaag hopelijk ook nog twee brieven afronden kunnen die ook de deur uit en dan zien we wel weer :D.

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:27

Ik ga als het goed is per 1 november via een uitzendbureau aan de slag! *\o/* 36 uur per week, dus zal in het begin wel even wennen zijn ;)

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 13:29

Gefeliciteerd!

Ik heb net maar 10 loten gekocht voor morgen, misschien helpt het :')

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:30

:wave: Lang niet meer geweest hier, wel bijgelezen en veel positieve berichten.. Fijn dames!! :j

Had vandaag weer een stage gesprek en ben zo goed als 'aangenomen', wordt aankomende maandag/dinsdag gebeld voor de opdracht! :)

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 15:15

Gefeliciteerd evdpanne!

Helaas is die baan het voor mij niet geworden. Ze vonden wel dat ze een goed gesprek met me hebben gehad, dachten ook wel dat ik best geschikt zou zijn, er was alleen iemand anders met iets gerichtere ervaring. Ze hebben voor die persoon gekozen, omdat het ook om een tijdelijke functie ging.
Nu word ik voor gesteld op een andere functie binnen hetzelfde bedrijf :D

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 15:29

DeSa schreef:
Gefeliciteerd!

Ik heb net maar 10 loten gekocht voor morgen, misschien helpt het :')

En wat hebben die loten jou gekost?
De kans dat je werkelijk een grote prijs wint in een loterij is maar heel klein.
Dan weet ik nog wel iets wat je 50 euro kost, daar krijg je dan ook nog wat voor en als je je een klein beetje inspant verdien je dat gegarandeerd in no time terug. Plus de rest. Kans dat dit je wat oplevert is vele malen groter dan een loterij. (alleen gaat dit om kleine bedragen en niet om miljoenen, maar in mijn geval... ik ben blij met elk tientje extra)
Ik heb geld nodig, dus heb wat dingetjes uitgezocht. Wie er meer van wil weten kan mij pb-en.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 15:31

Misschien zei DeSa het wel als grap Symbeami ;)

En ben wel benieuwd wat jij dan doet?
Ik doe ook wel zoiets maar levert me niet heel veel op tot erg weinig.

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:31

Tuurlijk, ik doe ook mee in de staatsloterij en ik hoop ook best een keer wat te winnen. :D Hopen moet je ook altijd blijven doen toch?
Er is ook iemand met zo'n leuk onderschrift: gezocht winnend staatslot t.e.a.b. :D :D

Alle beetjes helpen, van mijn ww uitkering moet ik het echt niet hebben. Affiliate marketing werkt, alleen moet je daar best wat voor doen. Dit hoeft je trouwens niets te kosten.
Vanuit een cursus internet marketing die ik volg, heb ik nu iets nieuws. Dat kost dan 50 euro, maar ik heb vertrouwen in de makers ervan, omdat ik die internet marketing cursus daar ook gekocht heb en die is gewoon goed. Heb dat nieuwe net aangeschaft, dus moet nog even verder kijken hoe het precies werkt.
Ik geloofde nooit zo in dit soort dingen, maar ik zie nu dat het wel werkt, maar voor niets gaat de zon op en je moet er wel wat voor doen.

En verder.... een gewone baan is veel leuker! (maar ja, je moet wat als je paarden wilt onderhouden )