Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
7 gehaald voor assessment en een 8 voor het verslag, dus eindcijfer project is een 7,5
Welkom 5 studiepuntjes

Heb excel en AEC niet gehaald, dus daar gaat het bedrijfskunde blok en ik denk niet dat we onderzoek gehaald hebben: daar gaat het maatschappij blok. Echt motiverend hoor, studiepunten halen op deze manier.. Rebeccaa schreef:Ik heb alle studiepunten van periode 1, denk dat ik er deze periode 0 ga halen.Heb excel en AEC niet gehaald, dus daar gaat het bedrijfskunde blok en ik denk niet dat we onderzoek gehaald hebben: daar gaat het maatschappij blok. Echt motiverend hoor, studiepunten halen op deze manier..
Rebeccaa schreef:Bij mij moet ook ALLES boven de 5.5 zijn hoor.
Een meisje uit mijn klas heeft in periode 1 voor het maatschappij vak voor alles een >8 en voor Nederlands dan een 5,2 en die heeft gewoon 0 studiepunten voor dat blok, echt krom eigenlijk.

Voordeel is wel dat je hard(er) werkt, omdat je gewoon moet, eigenlijk. Anders krijg je nooit studiepunten.. 
Emmaa_ schreef:Ik heb wel voor elk vak losse EC's, dat zijn dan altijd 5 EC's per vak. Nou heb ik wel bij eigenlijk alle vakken minimaal twee deeltoetsen (vaak een dossier en een toets) en die moet ik ook allebei voldoende hebben. Zo heb ik vorig blok een deeltoetsje correct Nederlands niet gehaald op 1 stom foutje, en dan haal ik het hele vak ook gelijk niet. Moet hem nou herkansen straks, en als ik de herkansing ook niet haal dan heb ik gewoon een onvoldoende...
.