Als je van het ergste uitgaat, kan het alleen maar meevallen joh! Ik was ook bloedje zenuwachtig en bij mij ging het tijdens het afrijden zelf ook heel goed! Succes
Polly
Moderator Algemeen
Geplaatst: 21-11-14 07:53
VeraPopeye schreef:
Nou morgen ochtend is het zover! Ik ga er maar vanuit dat ik zak, ben zo onwijs zenuwachtig.
Fout! Je gaat het gewoon halen, laat ze een poepie ruiken daar!!!
Wow ik ben geslaagd! Wat ben ik blij haha. Ik had een faalangst examen gelukkig, was echt fijn. Maar hij zei van te voren ik kan jou ook een time-out geven, maar dat doe ik alleen als ik denk dat je nog kan slagen dus het is niet negatief. En het begin ging zo slordig en stom, en ik kreeg er maar geen dus dacht nu is t klaar. Toen hier een wijk ingereden, echt precies de route die ik woensdag heb gereden. En toen zei die alsmaar denbosch volgen, kom je de snelweg op en bij berkel enschot er af. PRECIES zoals we zowat elke les doen. Later zei die dat hij op het begin ook echt dacht dat ik ging zakken, en geen hoop meer had. Maar in die wijk goed gemaakt en toen moest ik alleen de snelweg nog goed doen en dan was ik toch geslaagd, en dat deed ik
Ik moet om 8uur dadelijk afrijden... Ik ben zo zenuwachtig en dat is echt niet fijn. En bang dat ik zak omdat ik juist die zenuwen niet onder controle kan krijgen. Wish me luck
Komt goed! En als je al zakt is het een goede oefening.!
Nordsvensk
Geplaatst: 24-11-14 12:28
Suzz14 schreef:
Ik moet om 8uur dadelijk afrijden... Ik ben zo zenuwachtig en dat is echt niet fijn. En bang dat ik zak omdat ik juist die zenuwen niet onder controle kan krijgen. Wish me luck
Geslaagd! Als cadeau van paps een spoedaanvraag voor rijbewijs.. Nou zoveel geluk kan ik natuurlijk nooit hebben! Je raad het al, zojuist gebeld; wegens een communicatiefout heb ik morgen nog geen rijbewijs. Morgen ben ik vrij, de rest van de week ben ik hele dagen op school. Joepie. Morgen maar vervelen dus, echt zo zuur dit... Al had ik anders sowieso een week moeten wachten (had zelf nooit spoedaanvraag gedaan natuurlijk ), maar verheugde me er zo op!
Gefeliciteerd beide!! ik had m niet met spoed aangevraagd (woensdag), en toch kreeg ikvrijdag al een sms dat ik m op kon halen. 2 dagen dus. Mijn rijinstructeur zei al, niet met spoed aanvragen maar gewoon na 2 dagen langs gaan, dan ligt ie er toch al wel! Gewoon zeggen dat je 'm vorige week hebt aangevraagd. Dat hoefde dus niet meer Heb alleen nog steeds niet gereden, zo ziek als een hond