ik had me gister ochtend verslapen, maar in de avond ben ik telkens veelste vroeg wakker.. heb besloten straks gelijk naar stal te gaan, paardje longeren en dan lekker heel de zondag in bed door brengen
kom er maandag ochtend uit en heb woensdag al een dagdienst.. maar een collega wil m evt van me overnemen als ik morgen weer zo slecht slaap
ik draai over het algemeen alleen avonden en nachten. heb per maand 1, hooguit 2 dagdiensten. Opzich is dat wel te doen Maar geef me niet maar 1 vrije dag na 4 nachtdiensten om vervolgens een dagdienst te draaien... das zelfs to much voor mijn jonge lijf/geest
Oh das wel lekker, ik heb er normaal echt geen moeite mee, maar deze dagen kon ik echt niet slapen... m'n collega neemt m'n dagdienst woensdag over, dus hoef dan donderdag pas om 15.00 te beginnen
bij mij is t ook wel een beetje m'n eigen schuld hoor. gister op stap geweest, vanmorgen om 7 uur thuis, viel pas tegen 9e in slaap tot 11.15. en vervolgens van 16.15 tot 20.30 geslapen
Hahaha.. ja dan zal je morgen wel lekker slapen ja.. zit eens te denken, zal ik eens mijn allereerste fototopic gaan openen.. Dan heb ik wat leuks te doen vannacht.