Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Menino schreef:blugh. De literatuurlijst van de herkansing van mijn project was niet goed. Gevolg: document voldoet niet aan voorwaarden = een 1.
Doei 5 studiepunten, hoi BSA , hoi examencommisie voor mss toch geen BSA.
Zo vermoeiend dit...
Donderdag rapporteren waarvoor je niet echt kunt leren ben benieuwd hoe dat verloopt.

). Nu eerst maar even een brood halen en dan verplicht ff op de bank uitrusten en dan maar even leren! Blon_D schreef:Net voortgangsgesprek gehad. Ben uitgenodigd voor het Honours programma zijn er studenten hier die dit ook doen? Het kost 8 uur in de week extra 3 jaar lang. Ik twijfel nogal
Gefeliciteerd! Menino schreef:blugh. De literatuurlijst van de herkansing van mijn project was niet goed. Gevolg: document voldoet niet aan voorwaarden = een 1.
Doei 5 studiepunten, hoi BSA , hoi examencommisie voor mss toch geen BSA.
Zo vermoeiend dit...
Hoop dat de examencommissie toch nog een beetje coulant is.
.
Ik weet niet wát het is, maar ik ben een problemen-magneet. Vroeger dacht ik altijd dat het aan mezelf lag. Maar vrij veel gebeurt toch ook altijd wel veel buiten mijn invloed om 
., en we gaan volgende week nog even met de docent die ons die 1 heeft gegeven babbelen. Een ander project groepje heeft hetzelfde, waardoor de halve klas nu 5 studiepunten misloopt... Dus de halve klas kan z'n P nu niet meer kan halen, en er zijn echt nog best veel anderen die hier een BSA door krijgen. Hij heeft al gezegd dat hij niets meer kan veranderen, maar cijfers zijn nog in concept... Dus hoop het beste er maar van

( onder voorbehoud van mijn p)
Maar denk niet dat ik dat dit blok ook ga halen... Ach kan me eigenlijk ook nit zo veel schelen, zoveel andere dingen gebeurd dit laatste blok dat ik dolblij ben met een voldoende