Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Memories schreef:Welke vraag was dat precies? Als het de vraag is die ik denk dat je bedoelt heb ik het wel opgeschreven, omdat het deeltje voor de pijl niet hetzelfde was als die na de pijl geloof ik, want voor de pijl chloride ionen, en na de pijl chloride atomen/chloride molecuul (want dat mocht ook goed gerekend worden geloof ik? Want Cl is normaal Cl2 maar het ging ineens toch om echt losse atomen, maar als je wel Cl2 had gedaan was het ook goed dacht ik)
Memories schreef:Ja idd dat bedoelde ik! Ik had dus dat tweede, was per ongeluk nog goed ook, want ze vroegen echt specifiek om de atomen (ik dacht neuj dat kan niet komt toch altijd met z'n 2en voor, maar hebben ze blijkbaar niet eens aangerekend terwijl het gewoon kon?)
Maar ik dacht dus altijd dat je alleen deeltjes weg kon strepen als het voor en na de pijl precies hetzelfde was in dezelfde toestand, dus als er ook Cl- na de pijl had gestaan dat het dan wel mocht maar nu niet. Maar het zou maar zo kunnen dat het wel mag hoor en dat het wordt goed gerekend.
Cito mensen doe es lief en geef iedereen gewoon volle punten. Iedereen blij!
maar wel gevonden dat ik mu en sigma omdraaide ja dan wordt het nooit wat