waarschijnlijk kan ik maandag mijn rijbewijs ophalen! Ik was met een krappe voldoende geslaagd, maar wie boeit dat? Meteen de eerste keer geslaagd is geslaagd
was een krappe voldoende omdat ik nog wat meer met het verkeer mee mocht. "Ja, ook met invoegen, kwam je naast die auto en liet je gas los om erachter te gaan. Geef dan gas en ga ervoor, als die geen 100 rijdt. Dus ik dacht, moet ik haar nu nog een keer de snelweg op sturen? Maar toen ging je uit jezelf weer inhalen, dus vond ik het wel weer oke." Ja maar, er was een lange rij voor, en achter diegene was het leeg, ik dacht, beter overzicht voor ik ga inhalen haha, voor ik niet goed genoeg in de dode hoek kijk en een ongeluk maak op mijn examen (met les 2 keer bijna gebeurd? Nee hoor
) Maar geslaagd is geslaagd, feestje!!Hoeveel lessen hebben jullie erover gedaan voor je examen kon doen? Ik heb geen ttt gedaan, vond zoals iemand ook al zei, de bijzondere verrichtingen (die er bij mij overigens maar 1 was?
) eerder een welkome afwisseling dan een last
Van 1 uur? Dat zijn er weinig! Goed gedaan dan! (Of heb je je examen nog niet gehaald?
)
.