Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tasserd schreef:Hoe is je Recht2 gegaan suus? Auteursrechtwetten zijn inderdaad een uitdaging
MyHorseGirl schreef:Blon_D schreef:Ik ga mij hier ook melden ben eerstejaars februari instromer sjd. Mijn eerste kwartiel (kwartiel 3) ben ik goed doorgekomen van de 4 vakken had ik 1 onvoldoende een 5,1 voor privaatrecht. Meteen keihard begonnen met leren voor de her en zojuist de uitslag gehad weer een 5 kan wel janken! Ik wil hem sowieso inzien want ik had er zo'n goed gevoel over. Nu morgen tentamen schuldsanering en faillissementsrecht waar ik nu ook wel een beetje zwart inzie en woensdag sociaal zekerheidsrecht wat gedoemd is te mislukken. Nu ga ik maar hopen dat het morgen meevalt en anders begin ik morgen meteen met leren voor de herkansingen ipv voor szr
Welkom! Gewoon voor alles leren, schouders eronder en gaan! Kun je wel!
Blon_D schreef:Welkom! Gewoon voor alles leren, schouders eronder en gaan! Kun je wel!
domixXx schreef:Ik zie hier mooie resultaten.
Blon_D privaatrecht is lastig.. Studeer je SJD aan het Saxion? De volgorde van vakken komt me zo bekend voor... Privaatrecht komt wel goed hoor!
Mijn toetsweek is officieel verknald... Op naar de herkansingen komende week
Blon_D schreef:domixXx schreef:Ik zie hier mooie resultaten.
Blon_D privaatrecht is lastig.. Studeer je SJD aan het Saxion? De volgorde van vakken komt me zo bekend voor... Privaatrecht komt wel goed hoor!
Mijn toetsweek is officieel verknald... Op naar de herkansingen komende week
rot dat je toetsweek niet goed verliep.
Blon_D schreef:privaat niet gehaald door onvoldoende te hebben gemotiveerd. volgend jaar volg ik het opnieuw dan moet het wel te doen zijn. Gelukkig voor de rest alles tot nu toe gehaald.
Dyphusion schreef:Nog 9 studiepunten en ik heb me propedeuse binnen