seabiscuitje schreef:Hallo allemaal!!
Ik meld me hier ook. In juli 2010 heb ik mijn HBO diploma maatschappelijk werk en dienstverlening behaald. Ik wilde graag verder studeren maar kon niet beslissen welke richting ik op wilde gaan, toen dus besloten om te gaan solliciteren. Ik heb tot nu toe alleen nog maar reactie gehad op open sollicitaties, waarbij ik werd afgewezen. In de zorg moet behoorlijk bezuinigd worden..er zullen dus eerder mensen ontslagen worden dan aangenomen. Toch ben ik nu een aantal vacatures tegengekomen die passen bij mijn opleiding..daar heb ik dus op gereageerd! Ik heb vrij lange en uitgebreide brieven, maar volgens mij is het wel aansprekend ('t was passen en meten om het op 1 a4 te houden).
Ik ben gisteren even bij een kledingwinkel naar binnen gelopen waar ik een bordje op de deur zag hangen. Ze zochten een hulpkracht (3 dagen). Ook daar heb ik op gesolliciteerd (een formuliertje ingevuld). Het contact met de bedrijfsleidster leek wel positief. Ik wil graag aan het werk..en waarom dan niet eerst zoiets te gaan doen. Vanuit daar kan ik ook gerust verder kijken. Bovendien worden er in mijn 'branche' maar weinig volledig banen aangeboden op dit moment..dus kan het er eventueel naast blijven doen mocht ik wel op korte termijn iets vinden.
Iedereen succes met de sollicitaties!
Is GGNet niets voor jou??? ( Ik probeer maar even mee te denken....)