Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 11:16

evdpanne schreef:
Ik ga ook voor je duimen! Ik heb er gister weer twee sollicitaties uit gedaan, via studentenwerk :). Allebei juridisch medewerker voor overheid ;). Wel grappig denk dat er de komende tijd veel uitzendkrachten enz bij de overheid zullen gaan werken. Als ze moeten krimpen met mensen gebeurd dat altijd, omdat het geld voor uitzendkrachten uit een ander potje komt, hoe stom dat ook is....

Klinkt ook goed! Kun je wel veel juridische vacatures vinden?

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 11:20

ik heb al heel veel rond gezoch in de paardenwereld. heb echt heel veel vacatures gevonden, alleen dat is onder in het land( spijtig woon ik boven in het land) maar als ik klaar met school ben dan ga ik miss wel die kant op verhuizen.
in het noorden is bijna niks.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 15:38

Overheid, dan zit je wel gebakken! evdpanne!
Is in paardenland niet zoveel te vinden? Hier in het twente lopen we over van de stallen dus dan moet je maar deze kant op komen lovemario ;)

Ik werd net gebeld over mijn 2e gesprek en hij zei letterlijk 'met een beetje geluk kunnen we dan ook direct spijkers met koppen slaan' :D

evdpanne

Re: Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 15:45

Dat klinkt positief! Ennuh als je in vaste dienst bij de overheid zit dan zit je idd gebakken :). Maar helaas is dit allemaal tijdelijk op uitzendbasis :P. Al is die ene wel voor een jaar dus dan zou je kans kunnen maken om daar echt in dienst te komen :D.

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 18:16

Hallo allemaal,

Ik zal maar ook eens reageren.
Ik ben sinds vandaag ook werkeloos. Ik heb zelf ontslag genomen. (lang verhaal en heel veel gebeurd voor meer info kan ik een PB sturen)

Heeft iemand voor mij nog wat tips op welke sites ik kan zoeken?

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 19:12

grrrr...ik heb maandag mijn derde gesprek gehad en ben aangenomen, maar nog geen contract gehad! ben ik nou zo ongeduldig? ik wacht tot maandag, dan ga ik bellen!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 19:15

per wanneer zou je moeten beginnen dan?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 19:43

Ik kreeg vandaag een afwijzing binnen van die leuke baan :(. Ze gaan verder met een andere kandidaat, ga denk maar even mijn moed bij elkaar rapen en bellen waarom ik het niet geworden ben. Kan ik weer van leren voor de volgende keer :P.

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 20:04

Barbara, bij mij duurde het een krappe twee weken tussen het feit dat ik ben aangenomen & het contract ontving, andere afdeling is daar natuurlijk verantwoordelijk voor...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 20:05

En krijg net via de mail weer een afwijzing binnen van studentenwerk :(. Pastte niet in het profiel... Het is vandaag echt mijn dag niet!

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 20:06

evdpanne schreef:
En krijg net via de mail weer een afwijzing binnen van studentenwerk :(. Pastte niet in het profiel... Het is vandaag echt mijn dag niet!

Kop op, houdt de moed erin he.. :(:)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 20:13

Ach ja moet wel he ;). Je kan toch echt niet zonder werk....

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 20:19

evdpanne schreef:

Ah jammer zeg! Maar dat gaat dan over één van de vacatures die zij hebben denk ik?

Denk dat het inderdaad wel goed is om even te bellen naar het bedrijf van "die leuke baan".

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 20:33

Ja klopt ging om 1 vacature, van die ander moet ik nog wat horen.... Maar ja het was wel net die voor een jaar, de ander is voor 6 maanden. Maar goed is ook wel werkervaring op doen. Maar ja vind het zo lastig want straks vind ik na die zes maanden weer niks, en heb nu toch wel me vaste contract al is het voor partime werk. Lastige keuze.....

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 22:10

ooo nog niks gehoord van die baan in Nieuw Vennep ;(
Na goed hij zei al, ik bel je vrijdag of maandag.
Dus nu maar hele weekend stuiteren en wachten tot het maandag is haha

Balen Esther dat je 2 afwijzingen hebt gekregen!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 07:17

Maak er maar drie van :(. Zet net me laptop aan, weer mail binnen ik kijken weer aan afwijzing. Ga zometeen lekker even me verstand op nul zetten en genieten van mijn buitenritje met Shaggy en de hoop maar weer op rapen en beginnen aan mijn nieuwe ingeving open sollicitaties bij notariskantoren.....

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 07:45

evdpanne schreef:
Maak er maar drie van :(. Zet net me laptop aan, weer mail binnen ik kijken weer aan afwijzing. Ga zometeen lekker even me verstand op nul zetten en genieten van mijn buitenritje met Shaggy en de hoop maar weer op rapen en beginnen aan mijn nieuwe ingeving open sollicitaties bij notariskantoren.....

:(:)

seabiscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 12:05

Hallo allemaal!!

Ik meld me hier ook. In juli 2010 heb ik mijn HBO diploma maatschappelijk werk en dienstverlening behaald. Ik wilde graag verder studeren maar kon niet beslissen welke richting ik op wilde gaan, toen dus besloten om te gaan solliciteren. Ik heb tot nu toe alleen nog maar reactie gehad op open sollicitaties, waarbij ik werd afgewezen. In de zorg moet behoorlijk bezuinigd worden..er zullen dus eerder mensen ontslagen worden dan aangenomen. Toch ben ik nu een aantal vacatures tegengekomen die passen bij mijn opleiding..daar heb ik dus op gereageerd! Ik heb vrij lange en uitgebreide brieven, maar volgens mij is het wel aansprekend ('t was passen en meten om het op 1 a4 te houden).

Ik ben gisteren even bij een kledingwinkel naar binnen gelopen waar ik een bordje op de deur zag hangen. Ze zochten een hulpkracht (3 dagen). Ook daar heb ik op gesolliciteerd (een formuliertje ingevuld). Het contact met de bedrijfsleidster leek wel positief. Ik wil graag aan het werk..en waarom dan niet eerst zoiets te gaan doen. Vanuit daar kan ik ook gerust verder kijken. Bovendien worden er in mijn 'branche' maar weinig volledig banen aangeboden op dit moment..dus kan het er eventueel naast blijven doen mocht ik wel op korte termijn iets vinden.

Iedereen succes met de sollicitaties!

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 14:58

jeetje het valt weer niet mee hier, hoor ik al, vervelend al die afwijzingen...
Ikzelf gisteren ook weer afwijziging gehad van vero moda....
Gisteren ook weer 2 brieven verstuurd, wie weet... Blijven proberen, meer kun je niet doen he!

xkusssx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 11:33

seabiscuitje schreef:
Hallo allemaal!!

Ik meld me hier ook. In juli 2010 heb ik mijn HBO diploma maatschappelijk werk en dienstverlening behaald. Ik wilde graag verder studeren maar kon niet beslissen welke richting ik op wilde gaan, toen dus besloten om te gaan solliciteren. Ik heb tot nu toe alleen nog maar reactie gehad op open sollicitaties, waarbij ik werd afgewezen. In de zorg moet behoorlijk bezuinigd worden..er zullen dus eerder mensen ontslagen worden dan aangenomen. Toch ben ik nu een aantal vacatures tegengekomen die passen bij mijn opleiding..daar heb ik dus op gereageerd! Ik heb vrij lange en uitgebreide brieven, maar volgens mij is het wel aansprekend ('t was passen en meten om het op 1 a4 te houden).

Ik ben gisteren even bij een kledingwinkel naar binnen gelopen waar ik een bordje op de deur zag hangen. Ze zochten een hulpkracht (3 dagen). Ook daar heb ik op gesolliciteerd (een formuliertje ingevuld). Het contact met de bedrijfsleidster leek wel positief. Ik wil graag aan het werk..en waarom dan niet eerst zoiets te gaan doen. Vanuit daar kan ik ook gerust verder kijken. Bovendien worden er in mijn 'branche' maar weinig volledig banen aangeboden op dit moment..dus kan het er eventueel naast blijven doen mocht ik wel op korte termijn iets vinden.

Is GGNet niets voor jou??? ( Ik probeer maar even mee te denken....)

seabiscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 11:52

xkusssx schreef:
seabiscuitje schreef:
Hallo allemaal!!

Is GGNet niets voor jou??? ( Ik probeer maar even mee te denken....)

Heel lief! GGNet zit in Gelderland..ik woon in Drenthe. Ik zoek naar werk in Groningen, Friesland of Drenthe..
Toch bedankt he :)!

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:20

Kreeg net een mailtje van oud leraar dat de directrice van mijn oude school heel erg graag met mij in contact komt????
Wat gaat dit nou weer worden :Y) Misschien mag ik wel les gaan geven ofzo. Zou ik wel leuk vinden :o

Morgen hoor ik of ik wel of niet ben aangenomen in Nieuw Vennep.
Morgen ook om 2 uur nog een sollicitatie bij de NTI
Morgen ook nog bedrijf bellen of ik daar wel of niet kom werken (ga nee zeggen, want maar voor 2 dagen en er komt nu heel veel op mijn pad)
Morgen word ik ook nog gebeld door een ander bedrijf of ik wel of geen gesprek krijg.

Morgen....11-10-2010 gaat mijn gelukt dag worden :P :Y) Of helemaal niet kan ook nog :')

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 21:31

Ier_ schreef:
Barbara, bij mij duurde het een krappe twee weken tussen het feit dat ik ben aangenomen & het contract ontving, andere afdeling is daar natuurlijk verantwoordelijk voor...

Ok, dan heb ik nog even geduld! ik hoef pas 1 december te beginnen, maar ik moet natuurlijk wel ontslag nemen voor eind van de maand. Gezien het feit dat ik officieus al ontslagen ben, denk ik niet dat ze heel moeilijk gaan doen als ik later ontslag neem..

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:04

Voor degenen die op zoek zijn naar een baan in de paarden:
Paardenkliniek De Lingenhoeve in Lienden zoekt een paraveterinair.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 22:19

Silva super bedankt voor de tip!
Mijn nicht is net werkeloos geworden en afgestudeerd paraveterinair en opzoek naar iets in de paarden :D
Heb haar de vacature gelijk gestuurd!