De rest alleen maar dossiers inleveren... Helaas zit daar volgens mij nog wel wat meer werk in dan het tentamen wat ik moet maken... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
De rest alleen maar dossiers inleveren... Helaas zit daar volgens mij nog wel wat meer werk in dan het tentamen wat ik moet maken...
Op naar de herkansing. Toets van vandaag ging niet door ivm ict storing of iets ;P Verslag vandaag ingeleverd
Morgen eindpresentatie project.
CCCCC schreef:Rebecca, er zijn 3 groepen die onderzoek 1 niet hebben gehaald en dus geen P kunnen halen. We hebben een 6,5 gehaald. Dat is het hoogste bij een herkansing. Van de rest weet ik het nog niet!
Jij hebt ook lekkere toetsen, geen Nederlands? Of heb je daar een vrijstelling voor?
wat had jij bij Nederlands?

Ik hoop dat ik de rest redelijk gegokt heb. Hahaha.
morgen hertentamen wiskunde en dan vrijdag statistiek. Volgende week nog biologie en chemie en dan heb ik alles weer gehad!
en alle anderen met tentamens heel veel succes!
) nog maar 1 dag naar school. Heb de her van afgelopen week gehaald en heb nu dus alles gehaald, behalve een verslag. Als ik die niet haal kan ik die volgend jaar pas herkansen dus geen P dit jaar, daar zou ik wel hard van balen. Maar ik ga er vanuit dat we m halen