Dat is wel lekker! Had die stal nog gebeld die je stuurde helaas zit ze vol, maar heeft wel me nummer opgeslagen.
Stalgenootje appte me vanmiddag dat ze toch op stal was, dus die heeft poonie binnen gezet, kon dus na het eten gelijk me bedje weer in. Had ik nog wel even nodig na zo'n beroerde dag slapen.
Ja is wel jammer, nou heb ik geen haast nu voor de zomer staan we perfect. Lekker rustig ook voor die kinderen. Maar als weide seizoen voorbij is en we kunnen niet s'ochtends..
Ik moet tot kwart over 7, maar loopt meestal wel uit tot half 8 . Ja lijkt me inderdaad een leuke stalling waar je nu staat, waalzicht is ook prima maar wel een stuk drukker. Tis niet zo druk, net medicatie uitgezet en ga zo 2 mensen controleren. Is het bij jou druk?
O haha ja das een lange dag dan Marcella! ik heb weer heerlijk geslapen van 9:30-19:00 . Net alle nieuwe lijsten voor juni gemaakt/aangepast en uitgedraaid. Nu medicatie uitzetten.
Tot nu toe nog wel rustig qua clienten die bellen, moet nog de helft van de medicatie uitzetten en overal de medewerkers borden weer invullen voor wie er werken komende week en het menu opschrijven dus ben nog wel ff bezig . Bij jou druk?
Woow daar ben ik echt jaloers op zo lang slapen! Ik heb van 9:30 tot 11:45 en van 19:45 tot 22:00 geslapen. Laatste nachtje gelukkig. Hier is het ook wel rustig. Hier alleen de medicatie nog.
Dit gebeurt mij ook niet altijd hoor dus ben er wel heel blij mee, ik heb meestal vooral moeite om mijn ritme weer te draaien naar dagdiensten. Staan jullie alleen of met meerdere?
wij staan in principe alleen op een afdeling. Hebben 6 afdelingen en dan loopt er 1 nachthoofd rond. Maar de afdeling naast me is een oproeper. Dus daar moet ik ook de medicatie etc. doen. Bij jou? Dat terug draaien lukt me opzich wel. Morgen overdag paar uur slapen en dan maandag avond optijd erin dan zit ik dinsdag wel weer in het normale ritme.
bruintje123
Geplaatst: 01-06-15 02:03
Snuupke
Geplaatst: 01-06-15 02:05
@ Eliana: hier is het ook wat drukker. Had eigenlijk vrij tot dinsdag maar viel vannacht iemand uit.
@ pris: hoeveel cliënten hebben jullie op 1 afdeling?
Ik kan gelukkig heel makkelijk schakelen.
Snuupke
Geplaatst: 01-06-15 02:05
pris87
Geplaatst: 01-06-15 02:29
30 wanneer we vol liggen, hebben nu wel een aantal lege bedden. Wat voor doelgroep hebben jullie?
Wij staan ook alleen op rond de 30. Wij zijn een awbz instelling voor mensen met een beperking, dus heel breed, zit VG, LG en NAH en bijkomende psyschische problematieken, Ik heb nu al een client uit bed.. die was heel boos en moest en zou uit bed, normaal is hij nog wel redelijk te sturen nu niet bepaald.. Ik heb hem wel gezegd dat hij zijn appartement niet uit mag, deze client loopt namelijk regelmatig weg, vandaag overdag ook nog 2 x gebeurd, nu zit snachts op alles wel een alarm maar toch..