kosseh schreef:Quir, oo klinkt als een moeilijke.. Ook leuk dat ze je nu al vast op voorbereiding. Is pas over 3, 5 jaar, kan niet vroeg genoeg beginnen
Ik heb nu voor rt een verslag waar het voorbereidings formulier van een patient met rectum tumor in moet, de lokalisatie ct, de planning moet er in(die is gelukkig wel al af), de stralen kaart en een logboek over hoe we alles gemaakt hebben, en waarom we we de wig hoeken op 40 graden hebben gezet enzo.
Voor RD moet ik allemaal opdrachten maken over röntgenfoto's beoordelen eindelijk mee klaar na 3 dagen. En we moeten tgv formulieren in vullen over de opnamens van de hand, vinger, elleboog, pols en de thorax.
En voor ng moetne we iets nutteloos doen. Maar bij dat vak heb ik nog niks nuttigs gedaan helaas, de lessen slaan echt nergens op.
Is ook best een pittige, maar goed we komen er wel. Echt he, maar goed het maakt het afstuderen straks natuurlijk wel een stuk makkelijker. Je weet immers wat ze al van je verwachten, haha. Ergens vind ik het ook wel erg leuk om te doen, keer wat anders dan de taken maken en practica oefenen.
RT klinkt wel als een leuk verslag om te maken, planning hebben jullie dat ook in Pinnacle? Dat heeft lang geduurd voordat ik foutloos een planparallelle planning kon maken, haha.
RD hebben wij inderdaad ook zo, maar dan hoeven we geen verslag te maken. Opdrachten zijn een onderdeel van de gewone taken. Maar fijn dat je het af hebt, dat is altijd veel werk!
Haha, NG is bij ons ook zo'n ondergeschoven kindje. Wel jammer, want heb een dag op nucleaire mee gelopen in het ziekenhuis en vond het toch wel erg leuk en interessant!
Heb je al vaardigheidstoetsen gehad? Ik heb ze maandag en zie er echt enorm tegen op... We hebben 4 domeinen en 6 mogelijke toetsen (RT simuleren, RT planning, NG acquisitie, NG beeldherkenning, RD en EC). Je moet 2 toetsen maken uit de 4 domeinen (dus je krijgt niet twee keer RT). RTsim en RTplan vind ik allebei prima, maar de rest.... Oke RD positioneren en foto maken is nog prima, maar beeldherkenning daarna... Echo gaat ook vast goed komen.

Mag maandag ochtend voor mijn toets "toetspatiënt" spelen voor RD, dusssss misschien vind ik RD dan helemaaal niet zo erg mee. Stom ingepland, normaal ben je pas "patiënt" na je eigen toetsen.

wel pittig om vanaf dan al fulltime aan het werk tegaan. Ben je dan niet toe aan vakantie?

Ik heb ook maar 4 vakken per periode (gelukkig) en stage