Joolien, hoelang krijg je WW?
Hier heb ik net de stoute schoenen aan getrokken en een bedrijf gebeld waar ik heel graag zou willen werken. Blijkt de directeur in mijn huidige schoolbestuur te zitten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
caroline_max schreef:Balen Arabella!
Joolien, hoelang krijg je WW?
Hier heb ik net de stoute schoenen aan getrokken en een bedrijf gebeld waar ik heel graag zou willen werken. Blijkt de directeur in mijn huidige schoolbestuur te zittenNou ja, ik mag in ieder geval een dagje komen meelopen, en ze zijn een project aan het opstarten waar hij mij wel bij zag zitten.
Jolliegirl schreef:Hoe was je eerste werkdag Cher?
Ik heb nog altijd niets van d.i.v.o.z.a vernomen... Inmiddels al bijna een maand verstreken..
Vanavond nog 7 andere sollicitaties de deur uitgedaan...ben benieuwd..
Een was met spoed op zoek naar een medewerker...dus hopelijk heb ik eindelijk eens beet!
Sting schreef:Gisteren gesolliciteerd op een héél gave functie! Na 20 mei hoor ik meer, maar de functie is al per 1 juni. Is dat niet heel kort dag allemaal?
Mri schreef:Sting schreef:Gisteren gesolliciteerd op een héél gave functie! Na 20 mei hoor ik meer, maar de functie is al per 1 juni. Is dat niet heel kort dag allemaal?
kort dag, ja
Is dat erg?
Het kan erg snel gaan.... Bij mij zat er een week tussen mn brief en mn eerste werkdag...
Brief eb gesprek was minder dan 24 uur. Tussen brief en contract tekenen zat iets meer dan 48 uur...