Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorseTopShop schreef:En toch is dat naar mijn mening geen ondernemers gedachte.
Ikzelf hou er niet van om met slof te rijden, vastsnoeren met hulpteugels, meisjes die van setjes houden en daarom peesbeschermers kopen (terwijl het de benen alleen maar zwak maakt, en zo zijn er nog veel meer van die dingen. Maar er is vraag naar en mensen kopen het toch wel. Dus dan liever bij ons dan bij de concurrent.
joyce2 schreef:Bij mij sluit het ook niet aan bij mijn assortiment, dus dat maakt de keuze extra makkelijkIk vind wel dat je als ondernemer 100% achter je producten moet staan. Iets zelf niet mooi vinden vind ik een heel ander verhaal, ik verkoop zelf ook artikelen die ik niet in m'n huis hoef te hebben
Maar van sommige artikelen vind ik dat ze niet vrij verkrijgbaar zouden mogen zijn en dat ze alleen onder juiste begeleiding gebruikt zouden mogen worden. Ik zou dat soort dingen dus alleen op aanvraag verkopen aan bijv mijn trainers.
Even een hele andere vraag: Ik krijg de laatste tijd steeds vaker mails van mensen die vragen of ik even een tekst na wil lopen, of hun website wil bekijken en aan wil geven wat ze kunnen verbeteren. Nu zeggen m'n vriend en buurman dat ik gek ben als ik dat steeds maar blijf doen, zonder er wat voor te vragen (of iets in ruil voor terug te krijgen).
Nu ben ik van de week benaderd door een ondernemer die mij via Flavourites heeft gevonden en na wat heen en weer mailen over van alles omtrent onze webshops, heeft hij me nu ook gevraagd wat ik van zijn site vind en hoe zijn teksten pakkender gemaakt kunnen worden. Moet ik dat zomaar doen (ik ken hem verder helemaal niet, maar hij probeert te netwerken), of moet ik daar wat voor vragen? En zo ja, wat is schappelijk?
foxy80 schreef:
pmarena schreef:foxy80 schreef:
Leuk! Ben benieuwd of je er veel gaat verkopen, op 1 of andere manier heb ik niet het idee dat het al echt "leeft" onder het paardenvolk die website
Als boomloos-muts rijst bij mij wel de vraag bij het lezen van de aanbieding: hoe zit het met de ruggengraatvrijheid?
Is dat alleen een weggeschoren kanaaltje of zit er ook echt van vulling in (inlages) en zo ja: is dit dan uitneembaar / aanpasbaar