Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiiNd_Y schreef:LiiNd_Y schreef:Pfff herkansing ontwikkelingspsychologie ging echt prut! wat een K U T toets!
Er kwam gewoon een naam in de toets voor waar ik nog nooit eerder van gehoord heb. Heb even in het boek gekeken en daarover is nog geen 1 bladzijde theorie.
en ik heb hem dus ook niet gehaald
Laura_ schreef:ik moest om 13.00 een verslag inleveren via Ephorus (zo'n plagiaat controle)
en om 12.59 heb ik hem geupload haha. Uit alle stress zelfs mn naam er niet meer in de bestandsnaam gezet (staat wel op het verslag)
Maar was dus allemaal kantje boord haha. Nooit meer dat ik zo'n stress situatie wil meemaken
xlisza schreef:ik heb vandaag de cijfers terug van mijn casustoets en andere toets.
Een 6,3 en gewoon een 7,9 er was een persoon op school met een 8 (a) dus ben best wel een beetje trots haha.
Nu hopen dat mijn juridische rapportage voor 7 studiepunten ggk wordt en dan nog mijn verslag. Helaas zit mijn P er niet meer in door een stom betoog (maar ik ga voor de 58 studiepunten)
Blon_D schreef:Ik ga mij hier ook melden ben eerstejaars februari instromer sjd. Mijn eerste kwartiel (kwartiel 3) ben ik goed doorgekomen van de 4 vakken had ik 1 onvoldoende een 5,1 voor privaatrecht. Meteen keihard begonnen met leren voor de her en zojuist de uitslag gehad weer een 5 kan wel janken! Ik wil hem sowieso inzien want ik had er zo'n goed gevoel over. Nu morgen tentamen schuldsanering en faillissementsrecht waar ik nu ook wel een beetje zwart inzie en woensdag sociaal zekerheidsrecht wat gedoemd is te mislukken. Nu ga ik maar hopen dat het morgen meevalt en anders begin ik morgen meteen met leren voor de herkansingen ipv voor szr
annika_s schreef:MHG gefeliciteerd ! Welke uni ga je?
De rest succes met de laatste loodjes! Hier me zelf aan het verbijten op een eind paper, moet gebaseerd zijn op een toespraak van Donner op de dag van de persvrijheid. En ik moet dit vanuit rechtsociologisch perspectief bekijken! En het lukt gewoon niet!!
Menino schreef:Awesome! Ben jaloers!
Ik mag 2 toetsen herkansen, uit de eerste periode. Heb ik geen reet aan, want dan kan ik mijn P alsnog niet halen... Maarja, het valt me wel mee van de examencomissie, dat ze uberhaupt iets van hun verzoek herzien hebben.