Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Flicka12 schreef:Vandaag dus bij de opendag van de cah in Dronten geweest voor de opleiding hippische bedrijfskunde. Het lijkt me een hele leuke opleiding, en het is zeker iets voor mij. Maar ik zie mezelf echt niet op die campus wonen met nog 4 medestudenten in zo'n klein huisje. En dat of mn pony mee moet of ik die steeds een week thuis moet laten dat zie ik echt niet zittenWas de opleiding maar wat dichterbij dan had ik het zeker gedaan! Nu over twee weken kijken op het NHL in Leeuwarden
Maar qua Nederlands moet het geen probleem zijn.

Moonshine schreef:Beetje bij gelezen. Leuk bente dat je die opleiding! Mijn vriendin doet heb al 2 jaar en vind het leuk! Ik zat zelf ook te twijfelen als ik die opleiding zal doen.
Bij mij verzorgminis krijgen we een rijpaard er bij! Woensdag komt ie! Ze moet alleen ingereden worden en vriendin gaat het doen. Het is een paint en merrie en 3,5 .

Ik had in mijn paniek/hysterie verkeerd gekeken
kevinsky schreef:Flicka12 schreef:Vandaag dus bij de opendag van de cah in Dronten geweest voor de opleiding hippische bedrijfskunde. Het lijkt me een hele leuke opleiding, en het is zeker iets voor mij. Maar ik zie mezelf echt niet op die campus wonen met nog 4 medestudenten in zo'n klein huisje. En dat of mn pony mee moet of ik die steeds een week thuis moet laten dat zie ik echt niet zittenWas de opleiding maar wat dichterbij dan had ik het zeker gedaan! Nu over twee weken kijken op het NHL in Leeuwarden
haha volgens mij hadden wij samen de rondleiding over de stallen!! Ik zit ook nog erg te twijfelen!

bente12 schreef:gewoon examenblad.nl en dan verschillende jaren oefenen!
ooh bente sorry dat ik het er dan zo uit gooi zonder na te denken! maar ik weet ook niet waar het bij mij vandaan komt maar vreemde paarden, vreemde mensen, drukke les, oh dan kun je mij oprapen.
Ik kan soms wat raar uit de hoek komen, ook op school
Welke opleidingen gaan jullie?