respect voor jullie hoor.met zo weinig slaap.veel van jullie werken zeker in de zorg? ik zit in een fabriek,in 3 ploegendienst.moet nog 1 nachtje,dan weekend. dan moet ik maandagmidag om 2 uursmidags weer beginnen.
Ik ben er ook weer. Afdelingsuitje was erg leuk . Nu wel continue last van dipjes en piekjes qua energie.
Smallheal
Geplaatst: 29-05-15 03:25
Ik ben ook erg moe. Vandaag 2 keer wakker gebeld Moet nog doorhalen tot morgen 11 uur/half 12 Heb om 10 uur sollictatie gesprek en ben echt rete zenuwachtig.
Ook ik kan hier weer mee gaan schrijven hoewel mijn nachtdiensten de komende tijd waarschijnlijk niet zoveel aanwezig zullen zijn. Heb vandaag sinds 4,5 maand weer mijn eerste van 2. Ik heb helaas niet voor kunnen slapen dus ik ben benieuwd hoe ik de nacht door ga komen. Al moet ik zeggen dat de eerste meestal wel goed te doen is
Eliana
Geplaatst: 30-05-15 00:17
Ik ben er ook weer voor de komende 3 nachten. Tot hoelaat moet je Druif_01? Ik heb wel in me bed gelegen maar niet echt veel kunnen voorslapen.
Ik moest van 22.00 tot 06.00. Vannacht ook weer, ben wel blij dat ik nu eindelijk eens goed geslapen heb na een nachtdienst. Ben net wakker dus de komende nacht moet opzich geen probleem zijn.
Hier nog een nachtdienst, het is niet mijn favo dienst. Slaap zooo beroerd overdag. Maar goed hoort erbij in de zorg. Dit is me tweede. Zondag nog 1 dan ben ik er weer voor een maand vanaf. Draai er gemiddeld 3 per maand, is te overzien.
Ik slaap meestal ook echt beroerd maar vandaag viel niet tegen, ik moet vannacht en morgennacht weer en dan sta ik tot september niet meer ingeroosterd in de nacht dus mag niet klagen .