LiiNd_Y schreef:Bij mij in de klas zijn er ook veel die hun p gaan halen nu.
Ben nou al zenuwachtig voor morgen. Herkansing ontwikkelings psychologie.
ai die is lastig!
Ik heb hem gelukkig de eerste keer gehaald met een 5,5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Marije__ schreef:Wij hebben sowieso geen vakkenWe hebben blokken en per blok komt er van alles aan de orde; van fysiologie tot anatomie tot psychologie nou noem het maar op
__Marije__ schreef:Ja maar dat hebben wij dus nietWe hebben gewoon verschillende colleges die dwars door elkaar lopen en het is niet in vakken verdeeld. Er worden onderwerpen besproken en die worden van alle kanten bekeken. Dus die komen ook allemaal samen in 1 tentamen
domixXx schreef:Dat is wel een interessante manier van lesgeven _Marije_.
Ik ben beetje klaar met school, moet nog 1 vak halen en ik ben binnen (voor postpropedeuse fase)... Maar ik kan niet meer en ik wil niet meer![]()
Straks een gesprek met mijn mentor over mijn persoonlijk ontwikkelingsplan, hopelijk keurt hij het goed.
Dyphusion schreef:Aah guys, ik kom hier ook weer even binnen vallen. Heel in het begin heb ik af en toe mee gekletst, maar daarna ben ik bijna niet meer op Bokt geweest.Kan een van jullie me even een schop onder mijn kont geven? Ik heb echt totáál geen motivatie om te leren (hier zijn ook wel redenen voor), maar ik heb volgende week 4 tentamens (2 reguliere en 2 herkansingen) en het is toch wel de bedoeling dat ik nu ga beginnen wil ik alles halen. Dus pleaseee