Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
romatjuh schreef:Vliendertje schreef:Wij stonden in de krant als : Zeer slecht, eten koud, bediening werkte niet goed enz. enz (geen cijfer zover ik weet).
Nouja, we waren nog geen week geopend ! logisch dat we nog niet op elkaar in waren gespeeld, en t eten af en toe koud was...
Toch zitten we in de weekenden vol, en horen we niet vaak klachten
Ook al ben je een week open, dan nog kan je geen koud eten voorzetten. Ik zou er flink van balen als het zou gebeuren en mag imo ook absoluut niet gebeuren.
Zelf werk ik in de weekenden in een egyptisch restaurant. Doordeweeks heb ik een administratieve baan en werk in het restaurant omdat ik het ontzettend leuk werk vind om te doen. Als ik ga merken dat ik het niet meer met plezier doe stop ik er direct mee, wil mensen niet vervelen met een chagrijnig hoofd.
Nickytje schreef:De ober komt langs dus ik vraag:
Een cola light en (iets om te eten, weet niet meer wat)... En hij zei: ja je mag eerst het drinken bestellen,
zo meteen het eten... Ik vond het een vrij vreemde reactie, want er zat niet veel volk en de keuken was gewoon al open.
annepaardoes schreef:Nickytje: we hebben het fooien verhaal nu achter ons gelaten.Daar is namelijk al een hele discussie over in het topic geweest.
Nickytje schreef:annepaardoes schreef:Nickytje: we hebben het fooien verhaal nu achter ons gelaten.Daar is namelijk al een hele discussie over in het topic geweest.
M'n excuses hoor... Het is de eerste keer dat ik iets post in een topic waar een discussie lopende was, ik ben het ook meteen weer afgeleerd.
En even over de ober nog. Ik vind het best dat ik eerst een drankje nuttig voor ik m'n eten bestel, maar ik had eer hij kwam om het eten
te bestellen al 3 cola's op en dat vond ik niet zo de bedoeling, maar bon...
Vjestagirl schreef:Je had ook gewoon even bij kunnen lezen, hoef je ook niet zielig te doen.