Wij zitten niet zoals hier eerder wordt gezegt 24 uur per week op school,was het maar zo

36 uur vindt ik heel wat anders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lampjerulez schreef:_Lotte_ schreef:
lotte dan is jullie school aan het stinkmodder, want je hoeft maar 30 tot 32 uur naar school om de 1040 uur regeling makkelijk te halen. Of jullie moeten meer vakantie hebben of ze zijn compleet in de war met de administratie
_lies_ schreef:anouk1993 schreef:hahahaahahahahaha later heb je echt niet zo ongelovelijk veel Leer&huiswerk als nu hoor
Nee maar werk je wel meer als dat jullie nu op school zitten in een week.
Orangiste schreef:En hoe zag je dat voor je......dat zijn dus geen paarden, geen vriend, geen kinderen, geen eten, geen schone kleren en een huis uit het programma hoe schoon is jouw huis. Of blijf je je hele leven bij pappie en mammie wonen?
Santosww schreef:Nee maar jij zegt het volgende:
Weet je wat ik hier nou zo min aan vind....
De mensen die het asociaal vinden dat wij staken zitten zelf niet meer op school.
Nee, dan heb je er ook geen last van he
Terwijl wij hierbuiten ook nog een leven hebben, paarden etc.
Hier haal ik dus uit op dat wij werken en niet meer op school zitten en er dus geen last van hebben (overigens niet waar want wij werken 40 uur in de week) Jij zegt dat je hierbuiten ook nog een leven hebt... Ik maak hieruit op dat wij dat niet hebben...
anouk1993 schreef:Tuurlijk heeft iedereen een leven buiten school & werk
Maarja om nou de hele tijd bezig te moeten zijn met school als je thuis bent omdat je anders niet afkrijgt
Eneeh denken jullie nou serieus dat er bij ons van 3 tot 4 nog wat word geleerd nee hoor iedereen is het zat dus gaat vervelend doen en niet opletten leer je dus niks van en daarvoor ga je toch naar school om wat te leren ?
lampjerulez schreef:lotte dan is jullie school aan het stinkmodder, want je hoeft maar 30 tot 32 uur naar school om de 1040 uur regeling makkelijk te halen. Of jullie moeten meer vakantie hebben of ze zijn compleet in de war met de administratie
_Lotte_ schreef:Vonden wij ook! Toen we hadden uitgerekend dat we 1400 uur per jaar maakten..
_Lotte_ schreef:Wij krijgen ook nooit tijd om ons hw in de les te maken hoor!
Het is alleen maar uitleg of een SO of een PW in de les
lampjerulez schreef:lampjerulez schreef:lotte dan is jullie school aan het stinkmodder, want je hoeft maar 30 tot 32 uur naar school om de 1040 uur regeling makkelijk te halen. Of jullie moeten meer vakantie hebben of ze zijn compleet in de war met de administratie_Lotte_ schreef:Vonden wij ook! Toen we hadden uitgerekend dat we 1400 uur per jaar maakten..
Nou dan gaan jullie fijn daarom staken![]()
hoorde net dat mijn school ook ging staken![]()
ik zit ziek thuis maar ik had zeker niet meegedaan anders wat een onzin. er veranderd namelijk niks op mijn school, ze gaan dan gewoon staken om het staken.
Juul schreef:_Lotte_ schreef:Wij krijgen ook nooit tijd om ons hw in de les te maken hoor!
Daar zijn lessen ook voor. HUISwerk is om thuis te maken
Juul schreef:_Lotte_ schreef:Wij krijgen ook nooit tijd om ons hw in de les te maken hoor!
verootjoo schreef:je hebt toch ook tussenuren...
anouk1993 schreef:Hahah nee hoor bij ons valt bijna nooit wat uit en als er dan is wat uitvalt komt er wel een invaller die weer een of andere stomme opdracht heeft bedacht![]()
_lies_ schreef:[naam] schreef:
En langere lesuren, en meer huiswerk.
Dat gaat niet samen
lampjerulez schreef:Trouwens iik kom nu al tijd te kort op school en voor school, moet er niet aan denken dat ik minder op school zou zitten. Hoe kan je het redeen als je minder dan 30/32 uur op school zit?
in de les heb je geen tijd om hw te maken, tenminste ik niet want dan moet je aantekeningen schrijven en van alles en nog wat.
Staken tegen meer uren is dus onzin, Ik ga wel staken als ik minder uur krijg denk ikwant dan ga ik me examen niet halen dit jaar.
Juul schreef:Dat gaat wel samen hoor. Vroeger hadden kinderen van maandag tot zaterdag les en zondags ook nog naar zondagsschool. Die zijn er toch ook niet aan onderdoor gegaan ? Kinderen worden lui tegenwoordig.. Ik zelf ook hoor, merk hoe zwaar ik het heb nu ik opeens wat moet gaan doen voor school.
lampjerulez schreef:Trouwens iik kom nu al tijd te kort op school en voor school, moet er niet aan denken dat ik minder op school zou zitten. Hoe kan je het redeen als je minder dan 30/32 uur op school zit?
in de les heb je geen tijd om hw te maken, tenminste ik niet want dan moet je aantekeningen schrijven en van alles en nog wat.
Staken tegen meer uren is dus onzin, Ik ga wel staken als ik minder uur krijg denk ikwant dan ga ik me examen niet halen dit jaar.
Santosww schreef:DIT IS NOU EEN GOEIE INSTELLING.... Ga zo door!!!!!!!!!!!!!!!!