Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
rebeltje schreef:stil hier.. nog vorderingen.. ??
Ik ga per 1 oktober in dienst bij mijn nieuwe werkgever, echter moet ik nog wel de zgn intelligentie test halen. Het niveau is lager dan mijn niveau, dus eigenlijk maak ik me weinig zorgen. Maarrrr.. Ik moet wel 1 sep opzeggen bij mijn huidige werkgever, dus wel een klein risico..![]()
Ehm.. hoe schrijf je een formele brief dat je opstapt
Citaat:In verband met het aangaan van een nieuwe uitdaging wil ik bij deze mijn dienstverband met ingang van 1 september 2007 opzeggen. Met het in acht nemen van de opzegtermijn van 1 maand, houdt dit concreet in mijn dienstverband per 1 oktober 2007 afloopt.
Graag wil ik nog benadrukken dat ik altijd erg fijn met mijn collega's heb samen gewerkt en dat ik met een goed gevoel terug kijk op mijn dienst verband.

missmiekie schreef:Wow, van 9 tot 12 uur? Pfoe, dat is nogal een tijdje.
Ik moet binnenkort ook op gesprek, had zaterdag sollicitatieformulier ingevuld in de winkel(Cool Cat) en ze belde me vandaag of ik langs wilde komen voor een gesprekje.
Iemand tips wat aan te trekken, wat voor vragen ze stellen, wat echt belangrijk is. Het is namelijk mijn eerste 'echte' sollicitatiegesprek, dus weet nog niet wat ik moet verwachten.
Emeraldo schreef:missmiekie schreef:Wow, van 9 tot 12 uur? Pfoe, dat is nogal een tijdje.
Ik moet binnenkort ook op gesprek, had zaterdag sollicitatieformulier ingevuld in de winkel(Cool Cat) en ze belde me vandaag of ik langs wilde komen voor een gesprekje.
Iemand tips wat aan te trekken, wat voor vragen ze stellen, wat echt belangrijk is. Het is namelijk mijn eerste 'echte' sollicitatiegesprek, dus weet nog niet wat ik moet verwachten.
Ik zou kleding aantrekken uit die winkel, of in ieder geval zoiets

Emeraldo schreef:Toch zal ik eerst ergens moeten werken om ervaring op te doen. Met net 21 jaar meteen na het afstuderen een baan vinden zit er helaas nog geen werkervaring bij...
Ronja schreef:Emeraldo schreef:Toch zal ik eerst ergens moeten werken om ervaring op te doen. Met net 21 jaar meteen na het afstuderen een baan vinden zit er helaas nog geen werkervaring bij...
Ja dat probleem heb ik dus ook. Echt irritant! Ze willen ervaring, maar je moet wel eerst ergens beginnen om ervaring op te kunnen doen
.
Dream on bedrijfsleven, dat lukt dus nooit. Dressuurgek schreef:En het is ook echt krom van die bedrijven, ze willen het liefst iemand die jong is, hoog afgestudeerd en werkervaringDream on bedrijfsleven, dat lukt dus nooit.