Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shannie schreef:Wij hebben dat spaarsysteem niet.
Elke periode mag je er 1 herkansen, doe je dit niet, jammer dan vervalt ie gewoon...
)
In de 4e had ik op een gegeven moment -3 herkansingen
.
. Verder heb ik de toetsweek goed gemaakt. Ik had een 8,7 voor scheikunde2, een 7,7 voor natuurkunde1, een 8 voor natuurkunde2
en mijn record tot nu toe een 9,1 voor ...........wiskundeb1
. Ik had een 6,7 voor wiskundeb2, een 7,1 voor nederlands betoog, een 6 engels letterkunde, een 6,7 voor bio, een 7,7 voor eco, een 3,3 voor frans1, een 5,5 voor duits1.
viefdepief schreef:Bij ons vervallen ze ook gewoon. En als je je HD twee keer te laat inlevert is het ook helaas pindakaas...

Vreemd dat jij aparte toetsen voor NA1 en NA2 en WB1 en WB2 hebt, wij hebben bij wiskunde en scheikunde gewoon heel andere lessen en toetsen en bij natuurkunde een toets met dezelfde vragen als NA1 en een paar NA2 vragen..
Wat is dat??

. Morgen ga ik wel weer naar school, frans. 
DaphneL schreef:Ik heb ook gewoon 1 herkansing per toetsweek en aan het eind van het jaar een extra herkansing voor vakken die je afsluit met een SE.. Geen spaarsysteem en één keer je HD te laat is herkansing kwijt. (Al wordt er met die laatste regel nogal soepel omgegaan volgens mij..)
Veel nette cijfers hoor berbertje! Jammer van die paar onvoldoendesVreemd dat jij aparte toetsen voor NA1 en NA2 en WB1 en WB2 hebt, wij hebben bij wiskunde en scheikunde gewoon heel andere lessen en toetsen en bij natuurkunde een toets met dezelfde vragen als NA1 en een paar NA2 vragen..

en je cijfer van schrijfvaardigheid is mooi toch 
berbertje schreef:
Ik moet gewoon de NA1, WB1, en SK1 uren volgen. Hier zit NG en NT gewoon door elkaar. Daarnaast hebben de NT mensen extra lessen voor NA2, WB2 en SK2. Dus ik heb in totaal heel veel scheikunde natuurkunde en wiskunde. De NT mensen maken ook gewoon de NA1, WB1 en SK1 toetsen en daarnaast moeten wij de toetsen van de NA2, WB2, en SK2 maken. Dit doet onze school denk ik ook omdat je dan nog over kan stappen naar NG als je bio hebt doordat je de "1 vakken" ook doet.
Hopelijk wordt de normering dan nog iets bijgesteld als het zo slecht is gemaakt.
Ik ga weer verder met leren...
Té erg.. Zal die herkansbaar zijn?
, maar ik denk niet dat ik hem veel beter heb gemaakt.