Dan heb ik tenminste een papiertje met 'Bedrijfskunde' erop, en niet alleen Paarden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en tsjah je kunt beter leren als je jong bent, krijg je er later tenminste geen spijt van toch!? de paarden kan je zowiezo toch wel in als je maar echt wil en je goed bent
flowerxxx schreef:nee jessbub voor de HAS is altijd havo of mbo 4 diploma nodig! Deurne heeft een samenwerkingsverband met de HAS daar kan je na je mbo niveau 4 doorstromen en sneller je hbo halen. Er is geen enkele hogeschool in Nederland die vmbo toelaat.
Kit_for_ever schreef:Ja het valt een beetje op zn gat. Zijn er al mensen die hun keus hebben gemaakt (na aanleiding van dit topic misschien?!) of ze wel of niet voor deurne kiezen?
Rianneke schreef:de ts kan trouwens het beste deurne zelf even opbellen voor informatie... heel simpel want dan krijg je uitgebreide info over alle opleidingen en wat ze kosten en over wat de toelatingseisen zijn... over die toelatingseisen zou ik me niet zo druk maken, want zelfs ik ben aangenomen met mijn geweldige rijkunst

stalleke schreef:Als ik het zo lees goed dat je het niet gekozen hebt, want het paardenvak is nou niet eenmaal een baan van 8 tot 5 en 5 dagen in de week!
Olifant schreef:Zijn er ook andere 'paardenscholen' in Nederland ?

Kit_for_ever schreef:Al ga je achterstevoren zitten word je nog aangenomen.