Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Berdien schreef:Ik heb hem gisteren ingediend. Krijg toch wel weer een fijn bedrag terug, dat kan mooi weer op de spaarrekening.
Ben alleen vooral benieuwd wanneer ik de definitieve aanslag 2018 krijg. Kreeg toen een fors bedrag terug, maar heb alleen nog maar de voorlopige gehad. Dat voelt toch niet zo lekker

Petrichor schreef:Ik heb even een vraagje en ik denk dat jullie mij wel kunnen helpen.
Wij hebben vorig jaar een huis gekocht en krijgen nu dus een behoorlijk bedrag terug. Wij krijgen ook maandelijks geld terug zodat de hypotheek lager is. Ik neem aan dat je het geld wat je dan maandelijks terug krijgt moet aftrekken van het grote bedrag dat wij terug krijgen van de belastingaangifte, klopt dit?

Petrichor schreef:Ik heb even een vraagje en ik denk dat jullie mij wel kunnen helpen.
Wij hebben vorig jaar een huis gekocht en krijgen nu dus een behoorlijk bedrag terug. Wij krijgen ook maandelijks geld terug zodat de hypotheek lager is. Ik neem aan dat je het geld wat je dan maandelijks terug krijgt moet aftrekken van het grote bedrag dat wij terug krijgen van de belastingaangifte, klopt dit?
Eef_Bam schreef:Petrichor schreef:Ik heb even een vraagje en ik denk dat jullie mij wel kunnen helpen.
Sinds wanneer krijg je maandelijks een voorlopige teruggave? Geld wat je dit jaar krijgt hoort bij de aangifte van 2020 die je in 2021 moet invullen. Nu doe je aangifte voor 2019, de vraag is of je toen ook al terugkreeg?
MyWishMax schreef:Van mijn overheid ook nog geen bericht helaas. Ik snap trouwens niet wat er wel en niet via de post komt. Elk jaar wel brief dat ik aangifte moet doen, toeslagen via de post, maar heb wel voor alles toestemming gegeven en volgens mij komen sommige dingen wel via mijn overheid.
MyWishMax schreef:Van mijn overheid ook nog geen bericht helaas. Ik snap trouwens niet wat er wel en niet via de post komt. Elk jaar wel brief dat ik aangifte moet doen, toeslagen via de post, maar heb wel voor alles toestemming gegeven en volgens mij komen sommige dingen wel via mijn overheid.
verootjoo schreef:MyWishMax schreef:Van mijn overheid ook nog geen bericht helaas. Ik snap trouwens niet wat er wel en niet via de post komt. Elk jaar wel brief dat ik aangifte moet doen, toeslagen via de post, maar heb wel voor alles toestemming gegeven en volgens mij komen sommige dingen wel via mijn overheid.
Nee dat snap ik ook niet. Ook wel eens een rekening daardoor gemist. De helft van die rekening kwam via de post en de andere helft in die app. Lekker handig, ik de helft dus blijkbaar niet betaald en kwam pas bij de tweede aanmaning erachter
x_Jeanine_x schreef:Weet iemand toevallig of, als je geld terug krijgt van de belastingdienst, je dit moet opgeven bij het Uwv als je een uitkering krijgt
Wegens nu al een maand geen werk op de touringcar krijg ik ww.. Helaas solliciteer m'n een ongeluk, maar dat is een ander topic.