Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Doedatje schreef:Verpleegkunde
Juliette schreef:Ik meld me ook
Eerstejaars student dier- en veehouderij, mijn tentamenweek begint morgen... Marketing, Ondernemen en Ondernemingsrecht, allemaal vakken die mij niet zo liggen.Moet zeggen dat ik van dit topic wel motivatie krijg om te gaan leren!
Succes met leren allemaal
Juliette schreef:Ik meld me ook
Eerstejaars student dier- en veehouderij, mijn tentamenweek begint morgen... Marketing, Ondernemen en Ondernemingsrecht, allemaal vakken die mij niet zo liggen.Moet zeggen dat ik van dit topic wel motivatie krijg om te gaan leren!

Ik moet wel zeggen dat een stok achter de deur is dat als ik goede punten haal voor mijn tentamens mijn ouders mijn springzadel betalen
Die heb ik namelijk een nieuwe nodig maar ik heb geen geld

M_ontana schreef:Juliette schreef:Ik meld me ook
Waar doe je de opleiding? Mijn zus doet hem namelijk ook
Ik ben vandaag gewoon begonnen (ligt mezelf ertoe gedwongen haha) en ik heb al 28 opdrachten gemaakt dus ik ben blijIk moet wel zeggen dat een stok achter de deur is dat als ik goede punten haal voor mijn tentamens mijn ouders mijn springzadel betalen
M_ontana schreef:Ik ben vandaag gewoon begonnen (ligt mezelf ertoe gedwongen haha) en ik heb al 28 opdrachten gemaakt dus ik ben blijIk moet wel zeggen dat een stok achter de deur is dat als ik goede punten haal voor mijn tentamens mijn ouders mijn springzadel betalen
Het halen van de tentamens is natuurlijk al super fijn, maar omdat ik er zo hard voor werk (wat ik ook echt lastig vind) misschien toch wat extra’s. Sheran schreef:Ik ben gelukkig klaar met studeren, maar wat bij mij ook hielp was alle dingen die ik moest doen op losse kaartjes schrijven (in blokjes van ongeveer 20 minuten). En dan niet echt alleen maar studiedingen maar ook leuke dingen en huishouddingen die ook moesten. Bv: artikel lezen. Stukje verder schrijven. Stofzuigen. YouTube kijken. En dan trek je steeds zo'n kaartje uit het bakje en ga je doen wat erop staat. Ik vond het heel chill
)
Ben al sinds november aan het studeren ervoor maar het is zulke gecompliceerde stof. Ik raak ook gewoon echt een soort van in paniek van deze toets, daarom stel ik hem al zolang uit... vanavond en vannacht nog blokken en dan hopelijk voor altijd er vanaf! Al heb ik dan nog 5 andere deadlines deze week dus begint het feest pas net