Ik begeleid chronisch verslaafde mensen (die thuis of op straat wonen).

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Speirs schreef:Neonlight schreef:Ik ben troubleshooter, ik doe first line support geven in zowel fabriek als bij installaties bij de klant (voornamelijk Korea, Taiwan en China) van lithografische machines die gebruikt worden in de chip-industrie.
Dat is voor mij een hoop abacadabraWat houdt het in? Klinkt alsof je vaak op reis bent!
Janine1990 schreef:Wat een gave beroepen komen hier voorbij! Lekker neuzen naar wat ik later nog wil worden.
Zelf ben ik maar productieplanner, ik bepaal welke kaas wanneer gemaakt wordt in onze fabriek.
Niet heel bijzonder, wel ontzettend pittig. Maar werken tussen zoveel mannen is ontzettend leuk.
Goof schreef:Goh, als ik jullie beroepen zo doorlees denk ik continue 'wow, dat zou ik later ook nog wel eens een paar jaar willen doen!!!', maar ik word volgende maand 39 en het is eigenlijk gewoon al 'later'
TinGu schreef:eclair98 schreef:Ik werk als dierenverzorger in een dierentuin, ook niet zo standaard
Oh dat wilde ik vroeger altijd worden!![]()
juniper schreef:Ik ben PhD student in culturele antropologie en ik bestudeer de relatie tussen mensen en paarden. Dat wil zeggen dat ik kijk naar wat een paard voor betekenis heeft in een bepaalde cultuur, hoe die betekenis wordt gemaakt, wat de verschillen en overeenkomsten tussen culturen zijn, etc.
Daarnaast onderzoek ik wat de culturele betekenis is van wild en tam (zowel qua gedrag als qua status), en wat het voor zowel mensen als paarden betekend om interactie met elkaar te hebben.
Voor mijn dissertatie bestudeer ik bucking horses in rodeo's en paardentemmers in Latijns Amerika. Maar daarnaast werk ik ook aan een project over Mustang adopties en nog wat andere dingen (ik woon voor mijn PhD in Amerika en ik loop hier iedere week wel weer tegen iets nieuws en interesants aan).
mysa schreef:Interessant. Al lijkt me dat Latijns Ameriaanse onderzoek wat minder. Of valt het in werkelijkheid mee daar?