Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Eenmalig ja, zo uit mijn hoofd staat er de keuze of je kosten hebt gemaakt ja of nee en anders kun je het veld leeg laten. Of had je een voorlopige aanslag ingevuld?
Keet schreef:Is dat niet voor de woningforfait?
friendly schreef:Ik wordt helemaal leip. Ik dacht dat VA aanvragen info zou geven voor de aangifte maar blijkbaar betalen ze daarmee ook al of factureren ze (net wat van toepassing is). Had dus VA aangevraagd voordat ik dat had begrepenSnap dr sowieso niks meer van want bij de VA krijg ik geld en bij dr aangifte moet ik betalen? Dus bel maandag maar ff op. Vul zo ver ik weet exact dezelfde info in...?
Edit: de vraag; “hebt u in 2017, 2 of meer banen of uitkeringen tegelijk?” komt ook alleen in de VA voor. Dat is zover ik zie het enige verschil maar dat antwoord kan niet €150 verschil opleveren lijkt mij?
veerledec schreef:Als jij loon bruto hebt ontvangen, dan moet je alsnog belasting betalen inderdaad. Maar het is wel vreemd als er niks zou zijn ingehouden. Je bent niet toevallig Belgische toch (omdat je het over 'job' hebt). Gaat het om een laag bedrag waar je loonheffingskorting hebt laten toepassen? Dan zou het eventueel nog wel kunnen.
CarolienR schreef:Snap er niets van. Had een VT ingevuld vorig jaar en een bedrag teruggekregen. Nu, met een baantje extra (zonder loonheffing) erbij moet ik opeens een bedrag terugbetalen? Ehhh. Denk dat ik maar iemand ga betalen om het in te laten vullen..
CarolienR schreef:Snap er niets van. Had een VT ingevuld vorig jaar en een bedrag teruggekregen. Nu, met een baantje extra (zonder loonheffing) erbij moet ik opeens een bedrag terugbetalen? Ehhh. Denk dat ik maar iemand ga betalen om het in te laten vullen..