Wij hadden vorig jaar maar 17 vragen en nu zie ik ineens ../82 staan

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lynnepinny schreef:iertje93 schreef:Ik had cijfer: 7,0 kennistoets: 26/30 kritisch redeneren: 25/82 persoonlijkheidsvragenlijst: 4,8 rangnummer: 331 (voor mensen van volgend jaar)
Denken jullie dat er nog marge te halen valt bij het kritisch redeneren? Heb overal boven gemiddeld gescoort en precies op het gene wat ik niet kon voorbereiden onder gemiddeld..
Ai, bij jou lag het dan alleen aan kiritsch redeneren.. de rest heb je wel heel goed, dus dat is wel heel jammer. Volgensmij kan je bezwaar maken, zal je even moeten uitzoeken.
YellowGray schreef:Ik snap het eigenlijk wel. Je wilt studenten aantrekken die niet alleen goed kunnen leren (want dat kunnen we allemaal wel als we van het VWO af komen), maar juist mensen die affiniteit hebben met die manier van denken. En dat kun je niet echt leren, dat klopt, maar dat moet je wel kunnen.
Lynnepinny schreef:Ik was rangnummer 460, maar mijn persoonlijkheidstoets was 4,1 dus het klopt niet helemaalmaar alsnog interessant om te zien. Rangnummer 366 verschilt echt maar minimaal met mij, maar toch scheelt het bijna 100 rangnummers.. zo zie je maar hoe dicht bij alle scores liggen. Eén vraagje meer of minder fout kan soms al tientallen plekken schelen :/
Melisjeee schreef:WOW, hebben jullie gezien dat het rangnummer nu al is opgeschoven naar 256?!![]()
Even na te gaan dat ik vorig jaar nummer 255 had en pas eind juli bericht kreeg, waar komen zoveel afmeldingen dit jaar ineens vandaan?
Zou bijna denken dat het een typefout is aangezien het vorige week nog 236 was