examenstress

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 13:10

iiSunshine schreef:
xPabloBokt schreef:
:(:)

Hier gisteren ook wat mensen die huilden na Nederlands.. eentje had 4 vragen over het hoofd gezien en eentje had dyslexie maar geen tijdsverlenging.. voel me dan altijd zo rot voor die mensen, zeker als ik daar met mijn blije kop sta omdat ik waarschijnlijk een 8 heb -O-

geen tijdsverleging? met een dyslexieverklaring krijg je toch wel gewoon verlenging?

Ik heb haar horen zeggen dat ze maar 3 uur had maar dat ze dus niet beoordeeld kan worden op spelfouten o.i.d.

WildDreams

Re: examenstress

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 16:48

Anderen hier die Engels zwaar vonden tegenvallen?
Heel onze kleedkamer stond weer in rep en roer na deze rottoets :=

Merelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 16:50

Ik vond hem gemiddeld, niet mee vallen niet extreem tegenvallen maar je weet maar nooit voor t zelfde geld heb ik m toch slechy gemaakt. Straks maar even naar t correctievoorschrift koekeloeren... (als ik durf :+ )

AnnevM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 16:56

WildDreams schreef:
Anderen hier die Engels zwaar vonden tegenvallen?
Heel onze kleedkamer stond weer in rep en roer na deze rottoets :=

Jep, vond hem moeilijker dan voorgaande jaren.

Titta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 17:13

Hay! Wat een leuk topic! Ik zit in VWO 6 dus ik meld me ook. Ik had voor m'n examens (ik heb er al 4 gehad) totaal geen stress.. maar nu wel! Nederlands geen idee hoe die ging woensdag, donderdag m&o ging voor m'n gevoel heel goed maar ik heb waarschijnlijk rond de 4.. geschiedenis vandaag ging weer beter, maar Engels... :S

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 17:16

Ik vond geschiedenis een aardige toets :j heb alles kunnen antwoorden en gelukkig amper KA's _/-\o_
Even afwachten maar denk zeker voldoende

Engels vond ik best pittig, totaal 32 van de 48 punten. Had hoger gehoopt maar iig voldoendeee *D

Ohh wat sneu zeg, dyslexie zonder tijdsverlenging!

Merula123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 17:18

Ik vond Engels wel goed gaan, ik ga hem zo nakijken :)

Net Nederlands nagekeken en heb waarschijnlijk 53 van de 72 punten *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 17:20

Ohh ik zie dit topic voorbij komen en krijg spontaan een flashback.. Mijn laatste examenstress is alleen inmiddels 11 jaar geleden _O-
Maar goed ik was ook suuper gestresst en heb uiteindelijk echt prima cijfers gehaald terwijl ik dacht dat ik het verknalt had :P
Iedereen heel veel succes (nog)!

Merelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 17:28

Minimaal een 6.9 voor engels met N-term 0 en nog wat twijfel puntjes die ik niet heb meegerekend dus sws een voldoende
Ik wil alleen een 7.6 want dan sta ik een 7.5 gemiddeld _O-

Nederlands wel even doorgekeken maar ik weet me god niet meer wat ik had dus dat heeft geen zin hahaha

Nu goed uitrusten van t weekend :z

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 17:28

Mijn school verdient echt een rotschop op het moment.

Krijg zojuist een appje van een medeleerling in onze groepsapp dat onze Decaan/aardrijkskundedocente onderbouw even heeft medegedeeld dat er niet genoeg atlassen zijn en je er dus zelf een mee moet nemen. Zit je dan met je 53e editie (oftewel, te oud) terwijl je het hele jaar is verteld dat je je atlas van de school krijgt..

Gelukkig van een vwo klasgenoot de 54e kunnen lenen die ik vanavond even op moet gaan halen. Gevaar geweken maar nog steeds niet minder laaiend op school, want de rest van mijn klasgenoten heeft nu nog wel hetzelfde probleem..

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 17:30

Ik vond geschiedenis dan weer tegenvallen en engels makkelijker dan voorheen!
Heb minimaal een 5.1, en met n-term van vorig jaar een 6.5 :)
Heb ook lekker geklaagd met geschiedenis in de hoop dat de n-term omhoog gaat :D

Merelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 17:30

xPabloBokt schreef:

Krijg zojuist een appje van een medeleerling in onze groepsapp dat onze Decaan/aardrijkskundedocente onderbouw even heeft medegedeeld dat er niet genoeg atlassen zijn en je er dus zelf een mee moet nemen. Zit je dan met je 53e editie (oftewel, te oud) terwijl je het hele jaar is verteld dat je je atlas van de school krijgt..

Gelukkig van een vwo klasgenoot de 54e kunnen lenen die ik vanavond even op moet gaan halen. Gevaar geweken maar nog steeds niet minder laaiend op school, want de rest van mijn klasgenoten heeft nu nog wel hetzelfde probleem..

Jezus dat kunnen ze niet maken joh, super poedersuiker hopelijk komt het voor iedereen goed maar wel erg laat om dat nu te bedenken als school

Merula123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 17:31

Het examen wat ik van Engels geoefend had ging beter dan het echte examen :') Ik heb sowieso wel een voldoende, maar ik wil het liefst een 8 of hoger, staat mooi voor mijn gemiddelde :Y)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 17:32

Merelll schreef:
xPabloBokt schreef:

Jezus dat kunnen ze niet maken joh, super poedersuiker hopelijk komt het voor iedereen goed maar wel erg laat om dat nu te bedenken als school

Nee idd.

Heb nu ook iemand op marktplaats die even lol kan hebben om mijn wanhoop, had haar gevraagd of ik die die zij erop had staan even mocht lenen met borg o.i.d. lukt natuurlijk nooit maar wilde het toch proberen. Nieuw kosten ze 70 (!) euro en tweedehands in de buurt is de goedkoopste 40 euro. En lees in de buurt betekent alsnog even 45 kilometer rijden..

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 17:33

xPabloBokt schreef:

School gewoon keihard op hun falie geven. Hebben wij toentertijd ook gedaan. De examenkandidaten bereiden zich goed voor, zij horen dat ook te doen. Dit zijn geen grappen.

Succes aan jullie allen, examenkandidaten! Bakje fruit mee, flesje water, op tijd naar bed! Jullie kunnen het, kanjers!

Ik zal mijn: "Meedoen is belangrijker dan winnen" hier even achterwege laten. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 17:38

Chiave schreef:
xPabloBokt schreef:

School gewoon keihard op hun falie geven. Hebben wij toentertijd ook gedaan. De examenkandidaten bereiden zich goed voor, zij horen dat ook te doen. Dit zijn geen grappen.

Succes aan jullie allen, examenkandidaten! Bakje fruit mee, flesje water, op tijd naar bed! Jullie kunnen het, kanjers!

Ik zal mijn: "Meedoen is belangrijker dan winnen" hier even achterwege laten. :')

Nee hier is het laatste woord als het aan mij ligt nog niet over gezegd.. vind het ronduit belachelijk |o

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 18:08

Hier mijn eerste examen gehad vandaag. Nederlands en het ging goed! Was enorm zenuwachtig maar is allemaal goed gekomen en ben blij dat de eerste al weer klaar is haha.

A12345678910

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 18:21

ik heb vandaag ook mn eerste examen gehad! (nl) ik mag dus de examens op de computer maken, maar dat waren ze vergeten -.- kwartier later kon ik eindelijk beginnen met wat moeite! Ik had t idee dat t niet zo goed ging, maar heb +- 41 punten van de 51 dus als ik dan naar de normering van vorig jaar kijk een 8.2! maar kan ook natuurlijk lager zijn.

Waar ik echt zenuwachtig voor ben is WISKUNDE D:

SergeantRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 18:45

@A1234567890 wat fijn die punten!

Ik vond engels niet makkelijk maar ook niet heel moeilijk... Gewoon afwachten.

En ik was zooo blij dat er bij geschiedenis nauwelijks KA's werden gevraagd! _/-\o_

Merelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 18:47

Ik ben wel echy bang voor volgende week jongens, dan begint de hel pas echt met al die beta-vakken ;(

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 18:50

Engels vond ik moeilijker dan voorgaande jaren, maar heb met N-term 0 waarschijnlijk in ieder geval een 6,2 (maar wil een 6,7 voor gemiddeld afgerond een 8 O:) ) Nederlands heb ik net ook even nagekeken en valt hoger uit dan verwacht, met N-term 0 waarschijnlijk een 7,3 *\o/*

Volgende week heb ik er 6, dat wordt nog even een feest :') En dan die maandag erop nog 2 en dan ben ik klaar haha.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 18:56

naarppc schreef:
Engels vond ik moeilijker dan voorgaande jaren, maar heb met N-term 0 waarschijnlijk in ieder geval een 6,2 (maar wil een 6,7 voor gemiddeld afgerond een 8 O:) ) Nederlands heb ik net ook even nagekeken en valt hoger uit dan verwacht, met N-term 0 waarschijnlijk een 7,3 *\o/*

Volgende week heb ik er 6, dat wordt nog even een feest :') En dan die maandag erop nog 2 en dan ben ik klaar haha.

Wow zoveel nog haha. Ik hoef er in totaal maar 6 dus nu nog 5 haha.

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 19:01

Hahah, ja ik moet er 10 in totaal (wat doe ik mezelf aan :Y) )

SergeantRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 19:16

Merelll schreef:
Ik ben wel echy bang voor volgende week jongens, dan begint de hel pas echt met al die beta-vakken ;(

Oh verschrikkelijk! Ik ben heel blij dat ik geen bèta vakken heb als ik van iedereen hoor wat ze moeten kennen... Heel veel succes met leren nog daarvoor!

Merelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 19:29

SergeantRoos schreef:
Merelll schreef:

Oh verschrikkelijk! Ik ben heel blij dat ik geen bèta vakken heb als ik van iedereen hoor wat ze moeten kennen... Heel veel succes met leren nog daarvoor!

Dankjewel, ik heb wel al echt goed geoefend en geleerd, gelijk toen school stopte begonnen. Maar t blijven lastige vakken... gwn van t weekend nog even intens studeren :list: