Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
chamion schreef:M_D_H schreef:
Wij hebben toch ook op dezelfde school gezeten? Volgens mij zat jij een jaar boven mij (als ik nu de juiste voor mij heb)
Joh, ik ben vreselijk slecht met namen ik heb nauwelijks namen onthouden van mijn klantgenoten. Laat staan mensen die een jaar later zijn begonnen. Herken niks van je qua profiel, dus durf het echt niet te zeggen...
School was De Groene Welle in Zwolle.
Santos_05 schreef:In het oosten is wel een stuk minder keuze, maar wel heerlijk wonen
Ik ga dit weekend maar eens even kijken of er vacatures te vinden zijn die eventueel zouden aansluiten bij mijn profiel. (We hebben absoluut geen haast hoor, maar vind het erg leuk om even rond te kijken wat er mogelijk is). Frummels schreef:Santos_05 schreef:In het oosten is wel een stuk minder keuze, maar wel heerlijk wonen
Na een veel te drukke baan met veel te veel (onbetaalde) overuren heb ik mezelf de wijsheid "ik wil werken om te leven en niet leven om te werken" aangeleerd.![]()
Zolang ik leuke collega's heb en wat uitdaging kan vinden in mijn werk, vind ik het al heel snel prima.Ik ga dit weekend maar eens even kijken of er vacatures te vinden zijn die eventueel zouden aansluiten bij mijn profiel. (We hebben absoluut geen haast hoor, maar vind het erg leuk om even rond te kijken wat er mogelijk is).
Leuke collega's, lol hebben aan je werk en de mogelijkheden om te genieten van hobby en gezin is het belangrijkst
)
Chubby schreef:Ik wilde vanaf klein meisje dierenarts worden, maar toen scheikunde me (op vwo niveau) me niet lukte moest ik wat anders verzinnen. Daar heb ik een ehhh paar jaar, wat onafgemaakte studies (met bijbehorende studieschuld) over gedaan, maar nu werk ik al een paar jaar als Beleidsadviseur Jeugd bij een grote gemeente. Ik koop jeugdhulp in voor de wijkteams en heb daarnaast een aantal beleidsthema's in mijn portefeuille (bijv jongerencoaching voor risicojongeren en pgb's).
Daarnaast beheer ik een paddock paradise met 10 paardjes in mijn vrije tijd, met mijn lief.
Of ben je er via via ingerold? Ine23 schreef:webster543 schreef:Hier komen beroepen voorbij... nog nooit bij stilgestaan dat die bestaan![]()
Ik ben hondengeleider bij de politie. ( nee, geen grote stoere Mechelaar of Duitse herder)
Welke dan?

KarinLF schreef:Hier een medisch pedicure ! Heb veel overleg met podotherapeuten en behandel voornamelijk mensen met diabetes of reuma, complexe voetproblemen is mijn dagelijkse kost![]()
groot voordeel van mijn werk, is dat ik ZZP'er ben en dus mijn eigen regels en werktijden kan bepalen