Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Booooo schreef:Wauw wat een bedragen krijgen jullie terug!
Mijn man is sinds oktober in NL komen wonen en in november zijn wij getrouwd. Wij worden dan toch gezien als fiscale partners over HEEL 2016?
Wij zijn halverwege het jaar gescheiden en mogen kiezen
mvdende schreef:Hoe krijgen jullie zoveel terug? Heb niets heel geks gedaan en mag met een uitkering wederom krom liggen en flink betalen. Ben echt super pissed! Klote UWV maakt steeds fouten wat ik mag betalen. ...tis toch zo dat als je naast je uitkering werkt en maar loonheffingskorting op één inkomen toepast, je het teveel betaalde bedrag over het 2e inkomen terug krijgt?
mvdende schreef:Hoe krijgen jullie zoveel terug? Heb niets heel geks gedaan en mag met een uitkering wederom krom liggen en flink betalen. Ben echt super pissed! Klote UWV maakt steeds fouten wat ik mag betalen. ...tis toch zo dat als je naast je uitkering werkt en maar loonheffingskorting op één inkomen toepast, je het teveel betaalde bedrag over het 2e inkomen terug krijgt?
mvdende schreef:tis toch zo dat als je naast je uitkering werkt en maar loonheffingskorting op één inkomen toepast, je het teveel betaalde bedrag over het 2e inkomen terug krijgt?
mvdende schreef:T probleem is, dat ik dus niets terug krijg, maar ruim 300 moet gaan betalen?! Wat totaal onlogisch lijkt omdat ik over 2 inkomsten belasting heb betaald, en maar over 1 inkomen korting heb gekregen.
Selina schreef:Ik dacht, ik vul hem even in, totdat de vraag over ´wilt u fiscaal partner zijn´ kwam, dus nu weet ik het niet meer