noox schreef:weetje het is best erg eigenlijk. Het leukste eraan vind ik mijn leraar en het feit dat ik veel moet schrijven, ik kan er zo van genieten als ik zo'n volgeschreven blaadje met netjes geschreven woorden zie.
Maar ook ik vind de actie-reactie en het feit dat er echt dingen zijn die gewoon letterlijk worden herhaald in de geschiedenis leuk. Gevolgen op een rijtje zetten. Ik weet het niet, het fascineert me
OMG dit gewoon... Vooral dat je hele blaadje dan vol staat met nette woorden en nette letters en geen doorgestreepte zinnen en niet teveel markers en omg ja dan ben ik zo blij
dat is het enige wat ik leuk vind aan geschiedenis, maar ook al vind ik dat zo leuk, toch heb ik het laten vallen haha. Hopelijk kan ik het ook bij natuurkunde en scheikunde, ook al worden die schriften altijd een zooi en pak ik het liefste elke keer een nieuw schrift

Vooral dat het geschiedenis is, het is al geweest. Wo II vindt ik nog wel interessant maar het maakt mij echt niet uit of de franse revolutie in 1500 was of in 1300 en wat daar allemaal is gebeurd. (Ik heb dat trouwens allemaal geleerd en ik weet nu echt helemaal niks meer) 
. Ben er zo slecht in. Stond voor frans, duits en eco net een 6 gemiddeld. Goede vakken heb ik eigelijk niet