Daantjee12 schreef:
Ik ga dit jaar beginnen aan de Haagse Hogeschool met de studie bewegingstechnologieBen heeel benieuwd, nog heel hard aan het zoeken naar een kamer in Delft!
He, nog iemand voor de HHS
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jippie5 schreef:Ik zat te denken aan zo een twee in 1, tablet en laptop, iemand daar ervaring mee? En anders gewoon een kleine laptop, voor zover ik weet zijn er niet echt speciale eisen voor mijn opleidimg
Ik zou gewoon naar een laptop kijken die jou bevalt qua gewicht en grootte, als je van plan bent om hem mee te namen naar school. PeerAppel schreef:Huh maar 4 GB? Ik heb 256 GB (Macbook Pro, om direct de vraag te beantwoorden) en dat zit al zo vaak vol dat ik nu een externe harde schijf erbij heb van een paar TB. Maar Macbook is echt niet nodig, ik heb er gewoon een omdat ik dat leuk vind en het goed samenwerkt met mijn Mac en iPhone.Ik zou gewoon naar een laptop kijken die jou bevalt qua gewicht en grootte, als je van plan bent om hem mee te namen naar school.
limagirl schreef:jippie5 schreef:Ik zat te denken aan zo een twee in 1, tablet en laptop, iemand daar ervaring mee? En anders gewoon een kleine laptop, voor zover ik weet zijn er niet echt speciale eisen voor mijn opleidimg
Ik heb zo'n ding maar moet nu voor mijn studie (CMD) een andere laptop aanschaffen. Het is een prima ding als je alleen op het internet wil en word/powerpoint gebruikt. Veel meer kan je er niet mee doordat je maar 1GB RAM hebt. Weet niet of er ook twee in één laptops zijn met meer GB. Maar persoonlijk zou ik iig een laptop uitkiezen met minstens 4GB. Anders kan je er weinig foto's, muziek, etc op kwijt.
jasmijn16 schreef:PeerAppel schreef:Huh maar 4 GB? Ik heb 256 GB (Macbook Pro, om direct de vraag te beantwoorden) en dat zit al zo vaak vol dat ik nu een externe harde schijf erbij heb van een paar TB. Maar Macbook is echt niet nodig, ik heb er gewoon een omdat ik dat leuk vind en het goed samenwerkt met mijn Mac en iPhone.Ik zou gewoon naar een laptop kijken die jou bevalt qua gewicht en grootte, als je van plan bent om hem mee te namen naar school.
K zat inderdaad aan een macbook te denken, maar die zijn zo vreselijk duur, mag ik vragen waar jij hem gekocht hebt?
De laptop moet veel geheugen hebben, makkelijk in gebruik zijn en flink wat uur zonder oplader kunnen. Ook moet de laptop makkelijk mee te nemen zijn. Dan kom ik eigenlijk al snel op een Mac uit. Iemand nog andere opties?
limagirl schreef:jippie5 schreef:Ik zat te denken aan zo een twee in 1, tablet en laptop, iemand daar ervaring mee? En anders gewoon een kleine laptop, voor zover ik weet zijn er niet echt speciale eisen voor mijn opleidimg
Ik heb zo'n ding maar moet nu voor mijn studie (CMD) een andere laptop aanschaffen. Het is een prima ding als je alleen op het internet wil en word/powerpoint gebruikt. Veel meer kan je er niet mee doordat je maar 1GB RAM hebt. Weet niet of er ook twee in één laptops zijn met meer GB. Maar persoonlijk zou ik iig een laptop uitkiezen met minstens 4GB. Anders kan je er weinig foto's, muziek, etc op kwijt.
Ik begin dit jaar aan verpleegkunde, heb al wel eerder een studie afgerond maar heb er wel zin in! 
voor 15 euro incl verzenden op marktplaats, terwijl hij nieuw 32 euro excl. Is. En hij ziet er nog uit als nieuw!
moet nu nog een boek die nieuw ong 80 euro kost en op de lijst stond nog een maar ik vermoed dat ik die niet nodig heb dus die ga ik eerst nog niet kopen. Ik hoop dat ik onder de 100 euro blijf dan ben ik lekker goedkoop klaar. Kreeg net van de garage te horen dat het een en ander gedaan moest worden aan mijn auto voor de apk en dat ik daar ook wel op 200 moest rekenen,dus ben erg blij dat mijn boeken ook niet super duur zijn want ik moet ook nog een laptop van 435 kopen en het geld groeit mij nou niet bepaald op de rug..