Dus ik twee seconden nagedacht, 'klein momentje' tegen de volgende klant gezegd en als een idioot achter de beste jongen aan gerend.. had hem gelukkig nog gevonden, maar zijn pasje werkte niet, dus kon alsnog alles terug nemen en wegdoen.. helaas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Ik stond laatst kassa bij de McDonald's, heb ik zo iemand zijn bestelling mee gegeven, maar ik kon geen nieuwe aanslaan.. dus ik keek al vreemd op. Had ik het pin-knopje niet ingedrukt, die gozer had helemaal niet betaald!
Dus ik twee seconden nagedacht, 'klein momentje' tegen de volgende klant gezegd en als een idioot achter de beste jongen aan gerend.. had hem gelukkig nog gevonden, maar zijn pasje werkte niet, dus kon alsnog alles terug nemen en wegdoen.. helaas
its_daantjee schreef:k werk in de afwas, bordjes op de grond, baas boos, ik in paniek, en durfde niet meer op het werk te komen. gelukkig kwam mijn baas nog even vertellen dat het kon gebeuren en dat het niet erg was.
overigens een beste man hoor, denk dat ik geen betere baas kon wensen, maar hij komt soms heel bot en bozig over, maar zo bedoeld hij het niet gelukkig.. vind het zo rot als mensen boos op me zijn haha
Kipje39 schreef:Toevallig hadden we het gister over een 'blooper' van mijn collega..
Onze werkdag zat erop, en hij vroeg aan mij of ik even meeging een cadeautje kopen voor zijn vriendin..![]()
Waarop ik vriendelijk bedankt heb.
Gister kwam dit verhaal dus weer omhoog..
Toen zei ie zelf, neeeeeeee dat heb ik je niet gevraagd??!?! Dat gaat echt veeeeeeel te ver..!
Dus ik met m'n andere collega's in koor, jaaaaa dat vonden wij destijds ook...
Hhilde schreef:Kipje39 schreef:Toevallig hadden we het gister over een 'blooper' van mijn collega..
Onze werkdag zat erop, en hij vroeg aan mij of ik even meeging een cadeautje kopen voor zijn vriendin..![]()
Waarop ik vriendelijk bedankt heb.
Gister kwam dit verhaal dus weer omhoog..
Toen zei ie zelf, neeeeeeee dat heb ik je niet gevraagd??!?! Dat gaat echt veeeeeeel te ver..!
Dus ik met m'n andere collega's in koor, jaaaaa dat vonden wij destijds ook...
Het ligt vast aan mijn hoofd, maar wat gaat daar te ver aan?