. Bij ons doen de sluitdiensten dat en als ik sluit heb, doe ik dat ook regelmatig(dus zeg maar iedere vrijdag, haha). Degene die facebook hebben, volgen jullie ook horeca be like? Ik moet vaak zo lachen om hun posts!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik kan het echt niet, ga echt over mijn nek daarvan. 
) dat ze niet hoeven te lopen. En we hebben een hele grote kelder waar ook linnen e.d. opgeslagen ligt. Dus daar komt de lift ook gelukkig.
)
). even iets bijverdienen en dan morgen weer terug naar Enschede, toch wel ver iedere keer
mag om 18.00 weer

hiervoor bij mijn ouders in het bedrijf gewerkt (meer recreatie) en daarna bij een partycateraar en pannenkoekenrestaurant in de bediening/keuken. Nu dus fulltime bediening. Ik ga het hier proberen bij te houden, ben net klaar in het restaurant en moet morgen weer in de dierentuin dus ik ga lekker slapen
__Marloes schreef:Meld me
Ik werk ook in de horeca, nu stop ik net bij de ene en word al ingewerkt bij mijn nieuwe werk. Ben van een dierentuin naar nu een tapasrestaurant gegaan! Ga daar 38 uur werkenhiervoor bij mijn ouders in het bedrijf gewerkt (meer recreatie) en daarna bij een partycateraar en pannenkoekenrestaurant in de bediening/keuken. Nu dus fulltime bediening. Ik ga het hier proberen bij te houden, ben net klaar in het restaurant en moet morgen weer in de dierentuin dus ik ga lekker slapen
ijssnuiver schreef:Ik ben kortgeleden aangenomen bij MF-Horeca als uitzendkracht en mag morgenavond een dienst draaien bij de Zevende Hemel in Groningen.. Ben heel benieuwd!

welshfan97 schreef:Haha hier net zoHaha geef mij maar een emmertje sop en ik vermaak me uren! heb heel de zomer iedere week een hele dag daar gepoetst (stofzuigen en dweilen gebeurt dagelijks, maar ik ging dan ramen wassen, vensterbanken schoonmaken, kleine potjes en dingetjes schoonmaken etc. soms wel vies maar wel voldaan als het dan allemaal weer schoon is)
Vooral als er goed resultaat zichtbaar is!
Maar kwam toevallig het topic tegen