xnaomivdh schreef:Thirza_99 schreef:Wij hebben eigenlijk alleen toetsen in de toetsweek. Soms een keer een Duits SO en heel soms een keer een natuurkunde SO. Verder nog wel eens toetsen waar je niet voor kan leren zoals schrijf-, lees- en luistertoetsen.
Zijn de cijfers die je terug hebt een beetje goed?
Ooh oké, maar moeten jullie wel verslagen/opdrachten voor een cijfer maken? Bijvoorbeeld voor ckv? Wij hebben trouwens geen so's meer in de bovenbouw
Ja, tot nu toe heb ik nog geen onvoldoendes gehaald dus ik klaag niet! Sommige toetsen vond ik wel lastig maar toch een voldoende weten te halen
Ja, wij moeten wel verslagen maken. Voor scheikunde proefverslagen en voor anw deze periode 5(!) praktische opdrachten. Bij CKV moeten wij inderdaad ook verslagen maken, maar dat heb ik pas over een half jaar weer.
En echt SO's zijn het niet, natuurkunde wordt hier tussentijdse toets genoemd, en Duits eigenlijk ook toets. Maar het lijkt gewoon op een SO zoals we in de onderbouw hadden.
Fijn dat je nette cijfers had!
Wat naar Kirsten! Een beetje vreemd van die leraar. Kun je hem niet vragen hoe dat cijfer tot stand is gekomen? Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat hij je zomaar een 3,5 geeft
. 
Dat is echt heel vreemd... zeker als je het in de les hebt laten controleren! Als het zo slecht was moet hij daar toch iets over gezegd hebben?

dat is niet zo tof natuurlijk.... Zou er idd zeker over klagen
Heb hem wel afgemaakt maar manmanman.... Ik hoop echt dat ik hem mag inhalen...
Gelijk toen ik klaar was naar huis gegaan, de hele middag geslapen en weer helemaal uitgerust.
Ik had hem voor mijn gevoel erg slecht gemaakt, dus was erg verbaasd toen ik het cijfer zag.