Alle mensen die ook geslaagd zijn gefeliciteerd!!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xShanty schreef:Arantes schreef:
Jeej, een lotgenoot, ik doe ook voor de 3e keer mee. Welke klasse zit je? Ik heb besloten dat als ik nu weer wordt uitgeloot, dat ik dan definitief mijn diergeneeskunde droom opgeef. Anders blijf je maar lopen met wat als. Dus daarom ook geen België.
Gefeliciteerd alle mensen die geslaagd zijn!En sterkte nog voor degene die nog moeten wachten
Ik zit in klasse D helaas. Jij?
Ja ik loop de afgelopen jaren ook al rond 'wat als' dus ik moet t nu echt gaan doen van mezelf. Heb dit jaar ook voor het eerst geen paard meer, dus niets meer wat me echt in nederland houd wat dat betreft.
unihorses schreef:Ik wou eerst wel maar dan volgens jaar, België ben je zo veel minder waard en kon je je tot 27 april inschrijven als buitenlander en moest je al schoolgeld betalen las ik
Marije_jiplover schreef:Wanneer horen jullie welk lotnummer je hebt?
Ik wist op de dag van examen uitslag ook dat ik lotnummer 6 had.
En daarmee dus ook in lotingsklasse D met gemak ingeloot.
Maar weet niet hoe dat tegenwoordig zit?

ik wil een pws doen die een beetje in de richting van diergeneeskunde ligt, iemand misschien een idee?
Melisjeee schreef:Ik wil me hier toch even melden
Ik lees al een tijdje mee gewoon uit nieuwsgierigheid voor de procedure omdat ik volgend jaar examen doe en graag mee zal loten voor diergeneeskunde!
Gefeliciteerd geslaagden!
Ik wil jullie even vragen om hulpik wil een pws doen die een beetje in de richting van diergeneeskunde ligt, iemand misschien een idee?
[STW] PWS Communicatie met dieren
unihorses schreef:Ik wou eerst wel maar dan volgens jaar, België ben je zo veel minder waard en kon je je tot 27 april inschrijven als buitenlander en moest je al schoolgeld betalen las ik
. Het schoolgeld voor buitenlanders is ook precies hetzelfde als voor de Belgen. En hoezo ben je in België minder waard denk je?
of dat nu in Gent is of Utrecht! Veel succes aan alle geslaagden! Marije_jiplover schreef:Maar veel Nederlanders haken in Belgie echt af op het cultuurverschil. Althans, degenen die ik gesproken heb die de studie in Belgie niet volbracht hebben geven dat als reden.
Geloof niet dat er veel Nederlanders zijn in Gent die echt niet met Belgen om kunnen, de meeste kunnen dat prima
Djeenie schreef:Stille meelezer...
Komt misschien omdat de opleiding wel verschilt in Nl en BE waardoor ze in Nl liever mensen uit Utrecht aannemen en in BE liever mensen uit Gent. Hoe het met het diploma zit om in andere landen aan de slag te kunnen weet ik niet, zou ik moeten opzoeken, maar ik dacht dat Gent hoger in ranking stond voor de opleiding dan Utrecht, maar zou in ook eens moeten checken. Anyway, zowel Gent als Utrecht leveren prima dierenartsen af dus ik zou niet miepen over welke nu de beste is, de opleiding is zwaar genoeg en je haalt opgelucht adem als je de eindstreep haaltof dat nu in Gent is of Utrecht! Veel succes aan alle geslaagden!