Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lienie_F schreef:ik moet voor aankomende week nog 7 lessen maken, maar ik ben nu al weer een uur op het internet niks aan het doen, en zo gaat het dus de hele tijd, terwijl ik het toch echt zometeen moet inleveren
Net als vorig jaar. En het jaar ervoor. En het jaar daarvoor, en...
marley93 schreef:Simoonzel: Maar je doet het wel! Dat vind ik wel heel knap van je.
Hebben jullie er ook last van dat je in de winter zo'n soort dip hebt, waarin je motivatie onder het vriespunt zit (net als de temperatuur), waardoor je rond februari/maart een soort van in paniek schiet omdat plotseling blijkt dat je wel heel veel moet inhalen? Dat heb ik nu namelijk.Net als vorig jaar. En het jaar ervoor. En het jaar daarvoor, en...
Simoonzel schreef:Lienie_F schreef:ik moet voor aankomende week nog 7 lessen maken, maar ik ben nu al weer een uur op het internet niks aan het doen, en zo gaat het dus de hele tijd, terwijl ik het toch echt zometeen moet inleveren
We moeten je verbannen uit het Y&O topic![]()
Ik heb het nu druk op stage dus niet zo veel tijd meer om dingen in te halen. Maar wel al een aantal verslagen afgemaakt! In het weekend gun ik mezelf nu ik iets meer ademruimte heb wel echt vrije tijd. 40 uur in de week aan het werk zijn valt best zwaar.

kwii schreef:marley93 schreef:Simoonzel: Maar je doet het wel! Dat vind ik wel heel knap van je.
Hebben jullie er ook last van dat je in de winter zo'n soort dip hebt, waarin je motivatie onder het vriespunt zit (net als de temperatuur), waardoor je rond februari/maart een soort van in paniek schiet omdat plotseling blijkt dat je wel heel veel moet inhalen? Dat heb ik nu namelijk.Net als vorig jaar. En het jaar ervoor. En het jaar daarvoor, en...
Dat dus. 
Verder kan ik nergens de motivatie vinden om eraan te beginnen, omdat het gewoon echt een rot verslag is. Daarnaast heb ik over 2 weken ook mijn tentamen waar ik nog niet voor begonnen ben met leren.. En volgende week verhuis ik naar Amsterdam, waardoor het een grote zooi is hier in huis.. Lekker chaos hier

Citaat:Wat bij mij gelukkig wel zo is, is dat ik goed werk onder druk. De week voor de tentamens sluit ik mezelf op en maak ik in veel stress alles wat nodig is. Ik kom er toch iedere keer weer mee weg en daarom verander ik het denk ik niet.

Heb inderdaad al weleens mezelf een bokt-ban gegeven, maar facebook en youtube bleven dan gewoon open. Ik ga dit eens even proberen!
)
)

Ik moet al de hele tijd verder met het bespreken van grafieken (echt niets supermoeilijk ofzo dus dat kan al geen reden voor uitstellen zijn) en ik ben de hele tijd Facebook en YouTube aan het kijken. *diepe zucht* En het moet vanavond toch écht af!