Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fem schreef:Oeh dat weet ik ook niet.
Mijn vraag is eigenlijk, kun je je inschrijven terwijl je nog niet weet of je bent toegelaten?
Ik bedoel, ik heb eind april mijn intakegesprek en binnen een week bericht. Maar mogelijk is het dan al 1 mei geweest zeg maar...
Je kan je ook na 1 mei inschrijven, maar mocht je dan negatief advies krijgen mag je niet starten (dit mag wel als je je voor 1 mei inschrijft). En anders even een mailtje naar school sturen met wat je het beste kan doen
Fem schreef:Suzanne1408 schreef:Je moet je toch inschrijven om überhaupt intake te kunnen doen?
Of is dat niet zo?
Ghehehe..
Ik heb me ingeschreven bij de school uiteraard.
Maar je moet je ook inschrijven via Studielink toch?
Of ben ik nou ook gewoon echt een leek op dit gebied en weet ik er dus zo weinig van?

Suzanne1408 schreef:Kiimm_, ik zou eerlijk gezegd blij zijn dat je geen aanvullende beurs krijgt, want dat betekend dat je ouders een gemiddeld inkomen hebben.
Het is natuurlijk heerlijk om extra geld op je bankrekening te krijgen, maar soms is het niet altijd even fijn.
Ik kom even binnenvallen. Heb me 2 weken ingeschreven voor de pabo in Doetinchem! Heb er 1,5 jaar HBO-V opzitten maar dit was toch niet wat ik wilde dus het word mijn 2e studie! Heb er vet veel zin in! Ga nu even terug lezen, kijken of er nog meer juffen en meesters in spe zijn

_lisaah schreef:ik heb nog een vraagje,
je kunt je inschrijven voor meerdere opleidingen toch? (voor als je de intake van 1tje niet haalt)
maar stel dat je voor allebei de intake haalt, zijn er dan geen kosten verbonden aan de in en uitschrijving?
En weer inschrijven bij een nieuwe opleiding