Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xChiva schreef:Naar welke open dagen gaan jullie? Wat er bij nu als eerst op de planning staat is 11 okt. Erasmus.

. Sanne_com schreef:xChiva schreef:Naar welke open dagen gaan jullie? Wat er bij nu als eerst op de planning staat is 11 okt. Erasmus.
Daar ga ik ook heen
Maar dan naar het University college gedeelde. Snap jij hoe het inschrijvenwerkt? Snap er niet veel van.
Voor de rest ga ik nog naar Defensie op 21 november, en naar 6 andere University Colleges en ik wil nog naar de hotel school, mara dat is elke dinsdag. Dus ik moet gewoon even een dinsdag prikken
Ik wil wel graag nog een meeloop dag doen, maar eerst eens de open dagen bezoeken

badeendje schreef:Meeloopdag was leuk! Merkte wel dat voor veel mensen het zuipen wel echt normaal was, maar verder wel een goed beeld gekregen denk ik.
.
. Sanne_com schreef:En is het een opleiding voor jouw?
Dat is in mijn vrienden groep al vrij normaal... (voor de ene helft, de andere helft heeft nog nooit gedronken of drink maar zeer weinig -> ikke)
Snap gewoon niet wat mensen leuk vinden aan dronken zijn/dronken mensen
. Het ligt er ook aan hoor, sommige mensen gaan er heel verantwoordelijk mee om en drinken gewoon omdat ze 't lekker vinden en andere mensen zuipen zich lam om erbij te horen. Ieder zo z'n ding, het is in ieder geval niks voor mij
. Sanne_com schreef:xChiva schreef:Naar welke open dagen gaan jullie? Wat er bij nu als eerst op de planning staat is 11 okt. Erasmus.
Daar ga ik ook heen
Maar dan naar het University college gedeelde. Snap jij hoe het inschrijvenwerkt? Snap er niet veel van.
Voor de rest ga ik nog naar Defensie op 21 november, en naar 6 andere University Colleges en ik wil nog naar de hotel school, mara dat is elke dinsdag. Dus ik moet gewoon even een dinsdag prikken
Ik wil wel graag nog een meeloop dag doen, maar eerst eens de open dagen bezoeken
badeendje schreef:Biotechnologie! Ja het is op zich best een opleiding voor mij, maar ik woon zelf in Twente en hoe meer ik erover nadenk hoe liever ik hier wil blijven ivm geen stufi meer krijgen en ook het achterlaten van wat ik hier heb opgebouwd. Aan de ene kant dus een super positief gevoel over Wageningen an sich, aan de andere kant ook weer een tegenvaller. Het is gewoon letterlijk de keuze tussen 800 euro studieschuld opbouwen per maand of gewoon precies gelijk spelen, m'n bijrijdpaard moeten achterlaten of het kunnen houden, de scouting achterlaten of kunnen blijven. Bovendien is het niet zo dat biotechnologie m'n enige interesse is, ik vind wiskunde bijv. ook heel leuk. Moeilijk moeilijk.
Had vorige week een informatieavond, heb daar ook gesproken met een hoogleraar van de UT. Hij kwam vertellen over technische bedrijfskunde en wat ze zoal deden, het klonk eigenlijk super leuk! Ik was altijd bang voor techniek, maar als ik hoor wat ze doen denk ik: wil ik ook! Heb de opleidingen technische wiskunde en scheikundige technologie ook maar eens bekeken. Deed ik daarna een studiekeuzetest, komen als eerste 2 keuzes technische wiskunde en technische bedrijfskunde naar voren. Euh, past toch wel bij me dus?.
Nooit gedacht dat ik hier zoveel moeite mee zou hebben.
) Maar dan zou ik gewoon gaan kijken bij die andere studies
. Hoop dat er wat uitkomt.
. Sanne_com schreef:Waarom UC? Omdat ik te veel interesses heb, geschiedenis, sociologie, antropologie, linquistics, computer science, enz enz
!