ee_f_ schreef:Gister een meisje op stal gesproken die ook in meppel op school zit.
Ze zijn dus echt heel streng in die kleuren, draag je een blauwe rijbroek word je zo weggestuurd om een bruine aan te trekken..
Zelfde met de (foei lelijke) schooljas, wil 1 iemand in die jas rijden moet iedereen hem aan trekken.
dressuur lessen vond ze niet erg leerzaam maar daar in tegen de springlessen wel!
Maar als je nog niet ver in het springen was, moet je toch echt ergens anders heen om het te leren volgens haar. De communicatie liep niet al te best op die school zei ze, maarja volgens mij is dat bij alle scholen wel zo
In de weekenden komt je paard echt maar 10 min buiten zei ze, behalve als je zelf weekenddienst hebt, dan kan hij de hele dag buiten staan..
Oh en we mogen niet met blauw rijden omdat dat de kleur van deurne is.. (onzin daar rijden ze ook met bruin)
Wie is dat meisje,
Ik deed houderij op meppel, communicatie is echt bagger slecht daar.
Alles komtnop het laatste moment.
Heb dit jaar niet eens stageopdrachten hoeven doen omdat ze hem kwijt zijn ofzo en ben er echt tig x achteraan geweest en ineens laatste week kreeg ik te horen wat ik dan moest doen
Ben benieuwd haha

. Ik zie het al komen dat ik een brief krijg,als ik de komende 2 weken ponykamp ga begleiden haha