Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ik kreeg m wel onder de duim
'Ja nu is dit helemaal koud vind ik geen service blabla ik ga een klacht indienen.' Ik bleef heel rustig en vroeg naar de nuggets, nee die had die dan wel. Nog steeds boos op mij dus grote mond, dat die mij belachelijk vond en hij mij ging aanklagen. Ik bood m nieuwe chili's aan en toen was die overdonderd. Heb gezegd dat die vooral een klacht moet indienen als hij dat wil en raam dicht gedaan. Manager heeft ze de bestelling gegeven en weggestuurd en toen was die natuurlijk heel lief . 

Gelukkig is de sluitmanager ook erg fanatiek dus ik mag de ipad meenemen zodat we op de vloer kunnen kijken!
Sukkels 

Ik stond op dat moment hb/bm te draaien, want was rete druk.. Maar vanaf de BIN leek het net of de auto in de parklaan stond, dus dacht, gewoon doorgaan
Totdat ik de burgers klaar had en op het camerascherm keek... Toen dacht ik wel van: OEPS is toch wel erg haha. Op dat moment riep de manager ons ook bijeen om een jas en/of hesje aan te trekken en zijn toen maar naar buiten gegaan. Was maar goed ook, want binnen 2 minuten was de brand naar binnen geslagen
1 voordeel: dit was de snelste sluit die we ooit gedraaid hebben 
Fee_ schreef:Spannend, PeerAppel!
Ik werkte eerst ook samen met mijn broer, hij is er nu drie maanden uit omdat hij geen vast contract kreeg. Vind het eigenlijk veel fijner zo zonder hem. Nu zien ze mij en behandelen ze mij gewoon als Fee en niet als zusje van.
In het begin stond ik ook alleen maar service. Ben gelijk aan de kassa begonnen en daarna wel snel door gegaan naar de drive. Maar ook dan komt de service op een gegeven moment je neus uit, als je ruim 40 per week werkt. Veel gekeken hoe ze het deden in de keuken en toen kon ik dat ook vrij snel oppakken, alleen werd ik alsnog nooit keuken gezet.
Sinds ik Crew Trainer ben, moet ik wel aangezien ik daar vaak trainingen moet geven. Maar ook als ik dat niet hoef sta ik wel regelmatig keuken. Vanavond ook weer bin gestaan en daarnaast de hele keukenzone regelen. Sta ik niet zo vaak dus is nog even lastig, maar wel leuk.
Tip is echt om veel mee te kijken hoe de rest het doet als je bijvoorbeeld drankentapper of friet staat. Van kijken leer je echt al heel veel en is het voor een crewtrainer ook veel makkelijker om dingen uit te leggen!
Sommige gasten zijn echt aso ja. Heb ook een keer iemand weg gestuurd. Die kwam bij raam 1. Deed het raam open en die meneer kijkt me aan en zegt: "jij bent echt een slet!". Ik kende die hele man niet. Dus geld terug gegeven en weg gestuurd. Dat soort mensen helpen wij gewoon niet. Manager gaf me ook helemaal gelijk.
'S avonds ook vaak groepen jongeren door de drive. Al die jongens waren aan het schreeuwen, dus vriendelijk gevraagd of ze wilde stoppen, aangezien ik ze anders niet kon horen. Deden ze niet, dus door gestuurd naar raam 1. Daar begonnen ze weer dus verzocht om te stoppen en dat ik ze anders niet meer zou helpen. Ze stopte niet dus raam dicht gedaan en verder gegaan met mijn andere werkzaamheden. Als ze normaal doen wil ik ze met alle plezier helpen. Doen ze dat niet, nou dan niet...
) dus ik heb ze gezegd dat ze, omdat ik niet wist wie het precies was geweest, deze keer wel geholpen zouden worden maar dat ik een volgende keer ze weg zou sturen. 1 van die jongens zei nog bijdehand dat ze er dan wel niet meer zouden komen.. Ik heb hem vertelt dat ik dat prima vond en dat mijn baas echt niet wakker ligt van die ene hamburger die dan niet bestelt wordt. Van de groep jongens die achter hen stond zei er 1 toen hij bij het raam kwam: 'Maar je bent helemaal geen ho*er hoor'
Toch jammer, ik kan nml wel alles maar mag het officieel niet.
Ken het wel als in een hotel lobby, maar geen idee wat het is in de Mc.