De CSE's komen eraan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 17:34

Hij komt ook niet meer op je lijst! Je krijgt als het goed is een document naast je diploma waarop staat wat je cijfer was voor de rekentoets.

Melody7, ons thema was sprookjes, we hadden dus de hele dag door al sprookjes-gerelateerde dingen in de school gedaan, zoals ineens Sneeuwwitje en de 7 dwergen die een les kwamen verstoren, 2 heksen die appels kwamen uitdelen of de prinses op de Erwt die ineens ging slapen in het midden van een lokaal. Verder hebben we de docenten voor banketstaaf gezet door de hele school in de aula te laten zitten, waarna de docenten een zelfgeschreven sprookje moesten uitbeelden. Bijvoorbeeld muziekdocent die een van de drie biggetjes was die lekker in een modderbad ging rollen (van vla, was echt heel vies haha) of onze grote stoere gymdocent die Assepoester moest zijn en in een schoonmaakstersoutfit liep. :+
Verder hadden we nog een spookhuis in de gymzaal en een vossenjacht en dat soort kleine dingen.
En 's middags hadden we zo'n Holi feest met kleurpoeder, was echt heel leuk. :D

kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 17:35

SophieFT schreef:
melody7 schreef:
Die telt nergens mee, hij komt wel op je lijst maar je kunt er niet op zakken :D Iig op vmbo niet..

Nee klopt maar bij ons zeiden ze dat dat wel zo zou zijn ? :')

Zou in eerste instantie inderdaad zo zijn, maar dat hebben ze laatst (gelukkig) weer veranderd, nu gaat het pas vanaf volgend jaar in. :D

Ghostattack schreef:
Ik heb vandaag van 9 tot 5 wiskunde gedaan _O- Examentraining van Lyceo. Morgen en donderdag ook nog..

Sterkte :(:)
Maar goed, het is voor een goed doel! :D

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 17:36

JALOERSS :D Dat is nog eens geslaagd! Als wij toch wat deden ^^

Wij hebben wss alleen maar zo'n stier in de kantine haha

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 17:37

Ghostattack, gelukkig is het wel relaxt! Je zult maar 3 dagen in een super strenge bijles school zitten := Hopelijk ga je het hiermee redden! :D

Damn Herfstwind dat klinkt echt geweldig _O- Hier zou dat nooooit mogen :')

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 17:38

Hoi!
Ik ben Saskia, zeventien jaar en ik zit op de havo. Ik heb totaal nog geen last van stress maar die zal nog wel komen denk ik!

Sunneva

Re: De CSE's komen eraan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-14 18:07

Super stoer herfstwind!!!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:51

Zo, iedereen aan het leren?
of schijn bedriegt?

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:59

Neuhh, muziek op repeat meebleren en snoep eten :')

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 21:07

Ik heb net geleerd voor wiskunde

lizet_lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 21:18

melody7 schreef:
Waarom werd je eruit gestuurd dan? _O-

nou die vrouw van bio mag mij gewoon niet :') na 10 min zei ze: lizet ga alsjeblieft mijn klas uit! volgens haar licht het aan mijn houding, maar zei is de enige die daar problemen mee heeft.

bij wiskunde moest ik op de gang zitten (moet wel vaker haha) en meestal komt ze niet kijken en dan gaan we gewoon weg, maar deze keer kwam ze wel kijken en mochten we de les niet meer in (blokuur telt dus 2x) en ze kwam me later nog een gelekaart brengen :( (2 uur nablijven en ouders bellen)

maar de rest ging wel goed! mn mentor zegt altijd: Lizet doet dat niet hoor! ze is echt heel lief.

ik weet dat de reken toets niet meeteld maar met een 8 voel ik me gewoon heel slim :')

ik ga vandaag niet meer leren, net wezen voeren en rijden in de regen. paardje moest echt haar energie kwijt haha

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 22:25

Heb niet alles bijgelezen, net als dat ik bijna/niet heb geleerd.. Wat zijn we goed in uitstellen.. :')

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 22:29

Ben wel blij te lezen dat ik niet de enige ben :') :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 22:33

Haha high five :P

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 22:38

WOOPWOOP

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 22:38

Zul je net zien, mn vriendin die kei hard blokt, zakt dan en ik doe niks en slaag.. Dat zou zoo grappig zijn XD

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 22:43

Ha een topic waar ik ook bij hoor! *D
Ik ben Laura, 5 HAVO.

Die-hard meelezer op bokt eigenlijk. Heb dus ook de gehele vakantie nog niks uitgevoerd voor de examens, terwijl ik onderhand wel nachtmerrie's krijg, blijft de stress overdag gelukkig weg :+

Mijn rooster"tje"
13 mei - Nederlands
14 mei - Wiskunde B
16 mei - Engels
19 mei - Geschiedenis
20 mei - Scheikunde
21 mei - Biologie
22 mei - Natuurkunde

Veerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 00:02

Herfstwind schreef:
Hij komt ook niet meer op je lijst! Je krijgt als het goed is een document naast je diploma waarop staat wat je cijfer was voor de rekentoets.

Melody7, ons thema was sprookjes, we hadden dus de hele dag door al sprookjes-gerelateerde dingen in de school gedaan, zoals ineens Sneeuwwitje en de 7 dwergen die een les kwamen verstoren, 2 heksen die appels kwamen uitdelen of de prinses op de Erwt die ineens ging slapen in het midden van een lokaal. Verder hebben we de docenten voor banketstaaf gezet door de hele school in de aula te laten zitten, waarna de docenten een zelfgeschreven sprookje moesten uitbeelden. Bijvoorbeeld muziekdocent die een van de drie biggetjes was die lekker in een modderbad ging rollen (van vla, was echt heel vies haha) of onze grote stoere gymdocent die Assepoester moest zijn en in een schoonmaakstersoutfit liep. :+
Verder hadden we nog een spookhuis in de gymzaal en een vossenjacht en dat soort kleine dingen.
En 's middags hadden we zo'n Holi feest met kleurpoeder, was echt heel leuk. :D

Klinkt ook echt leuk!

Ik had verteld toch over hoe falend het geregel van onze stunt ging? Het heeft uiteindelijk echt nog vet goed uit gepakt :D

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 00:15

Vertel! :D

Veerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 09:51

We hadden een hunger games thema, en dus ten eerste de hele gang bij de ingang vol gehangen met posters en netten en het helemaal donker gemaakt. Toen hadden we in de ochtend eerst de deuren dicht gehouden, met een groep jongens verkleed als peacekeepers ervoor. Toen ging ik op een soort podium buiten staan om te zeggen 'let the games begin' en met confetti te schieten, nou dat was het signaal dat de deuren open gingen en toen was het echt terror. We hadden met banken poortjes gemaakt waar de leerlingen doorheen moesten zodat we ze konden bekogelen met glitter en haar spray nadat ze buiten al helemaal nat waren gespoten door peacekeepers met water pistolen.

Er waren zo'n 50 mensen verkleed als peacekeepers in witte overals en de rest was helemaal overdreven gekleed als mensen van het capitol. Ik zag er echt belachelijk uit :=

Tijdens de lessen hebben we nog wel wat gekloot, zo liet ik elke 10 minuten ofzo het fluitje van de hunger games over de intercom afspelen.

Als spel voor de leraren hadden we een arena nagebouwd, leraren kregen witte overals aan en werden in 'districten' verdeeld. Elke ronde moest er dan een groepje leraren tegen elkaar strijden in de arena, je moest een vliegenmepper vinden die in je eigen verf kleur dopen en dan konden ze iemand afmaken door met die vliegenmepper met verf een andere leraar op z'n kont te slaan. Leraren werden helemaal fanatiek en het was erg vermakelijk om te zien :')

Verder hadden we nog wat gekloot bij leerlingen en bij een paar leraren hadden we nog wat persoonlijkere grappen die niet zo veel met het thema te maken hadden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 10:37

Mag ik me hier ook melden?
Ik doe havo 4 en 5 in een jaar op het deltion sprint lyceum. :P

En ik heb nog bijna niks gedaan. :') :o

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 11:01

Damn Veerle ik zit hier hardop te lachen, die is nog leuker _O-
Maar jullie mogen dat dus ook gewoon? dat is hier zo jammer, wij mogen eigenlijk geen examenstunts doen -O-

MarlindeRooz, tuurlijk mag je je melden! :D
Ik heb nu naast me een boek klaar liggen en vandaag wil ik écht, écht, écht iets gaan doen :')

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 11:05

Wij mogen dat ook niet doen haha, wel ontzettend jammer haha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 11:06

Omdat ik ik het volwassen onderwijs zit hebben wij helemaal geen laatste schooldag ofzo. -O-
Ook geen feestjes oid, alleen maar een saaie excursie en lessen.

Ik ga maar eens douchen en dan beginnen met kunst en economie. :r :r

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 11:09

Ik vind het ook echt jammer! Zoiets is wel iets wat je nooit meer vergeet _O-

Marlinde, heb jij eerst een opleiding gedaan en daarna nog havo of hoe komt het dat je nu havo in een jaar doet?
En jou onderschrift :') Huldrych Zwingli _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 11:10

Huldrych bestaat ook echt hé! :)) Google maar. Kwam zijn naam tegen tijdens mijn onderzoek voor mijn PWS. _O-

Ik ben 2x blijven zitten in havo 4, stond voor alles goed de tweede keer alleen één 4. Voor wiskunde. _O-