Oh bah wat naar naar. Sterkte en slaap lekker. Ik zit er ook weer in. Heb een reeks van 4 maar wat ben ik toch beroerd. Hoop niet dat ik zo de boel onder ga kotsen moest van mezelf net toch maar wat eten aangezien ik nog vrijwel niks op had vandaag.
Goedemorgen, bedankt meiden. Ongelofelijk, laatst bij de vergadering vertelde een collega dat zij in 10 jaar tijd nog nooit had meegemaakt dat iemand tijdens haar dienst overleed. Ik werk er nu exact 1 jaar en 1 week en heb het al 4 keer meegemaakt ( dit was de 2de in een week tijd) Al onze cliënten zijn terminaal dus ja het gebeurd.
Goedemorgen allemaal! Ik ben ook weer bijgelezen, kom uit een serie van 6 dagen 12 uur per dag werken (van 7.0 tot 19.00). Dan nog reistijd erbij en er blijft niet veel tijd over voor andere dingen, zoals hier bijlezen. Wel jammer, want het topic is leuk tot leven gekomen! Dus dan nu maar, nu ik vrij ben.
Vrijdag en zaterdag mag ik de nacht in, ben benieuwd. Ook qua hoeveel werk er te doen zal zijn.
Is het nog goed gekomen milatje?
Dat lijkt me ook ingrijpend werk, Onali, maar ook wel heel dankbaar!
Nee, ben deze nacht nog beroerder als vorige nacht. Heb de hele dag geslapen, maar wederom vrijwel niks gegeten door misselijkheid.. Het is dat ik niet makkelijk overgeef, maar anders.. Achja, we zitten weer op het werk en ik zie het wel komende nacht..
Wist niet dat een mens zich zo beroerd kon voelen.
Wie is er vannacht weer aan het werk? Oh je hebt er wel veel die overleden zijn bij jou dan Onali..
Ik ben ook weer van de partij vannacht. (deze mevrouw gaat voorlopig nog niet ) Had het er toevallig over met de secretaresse van mn teamleidster. Die andere collega werkt niet zoveel en is maar beperkt inzetbaar. Ik daarentegen werk fulltime, kans is dus groter.
Meer mensen nu aan het werk? Ik heb er nu drie uur op zittnen, moet tot 6 uur. Valt me tot nu toe niet tegen, ondanks dat vanmiddag slapen niet zo lukte. Wat mij ooj meevalt, is wat er op tv is. Best nog interessante dingen! Mocht dat straks stoppen, heb ik schindlers list mee om te kijken. Die film wil ik al heel lang zien, dus vannacht leek mij wel een geschikt moment
Vandaag mijn eerste nachtdienst loop nu mee. Maandag en dinsdag alleen op de afdeling. Moet van 23.00 tot 7.30. Is wel wennen maar valt niet tegen.
maximuss
Geplaatst: 12-04-14 02:13
Hier ook aant werk, nog tot 9 uur. Qua drukte valt het mee maar wat een ongemanierde mensen...
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 12-04-14 02:22
Jullie moeten dus langer door dan ik. Ik zit nu net over de helft. Hier is niks doen, dus de tijd schiet niet echt op.
maar nu dus nachtdienst sietske83, dan twee nachten vrij en dan weer 2 nachten? Dat lijkt me vervelend qua slaapritme. Ik heb twee nachten achter elkaar, daarna paar dagen vrij.
edit: sorry voor eventueke typfouten, ik zit op een tablet en dat is toch wat lastig.....
Ja dat leek mij ook al. Ik zal wel zien hoe het gaat. Heb nog nooit nachtdienst gedraaid in de 10 jaar dat ik in de zorg zit. We hebben nu net weer een ronde gedaan. Dus nu weer even pauze.
Heerlijk maximuss...... dat is een minder leuke kant van je werk. nog een half uur, dan zit het er voor mij op. En dan heb ik welgeteld niks gedaan al kan het nog, er lijkt iets aan te komen maar ik denk dat hij hier net na 6 uur is. Voor morgen maar weer een film zoeken.
Ik draai ook nachtdiensten. Tien jaar geleden voor het laatst en vannacht was het weer voor het eerst. Ik was bang dat ik kapot zou zijn, maar ik ben nog steeds klaar wakker. Ik ga nu toch maar proberen te slapen. Nog 2 nachtdiensten te gaan...
Ik heb deze week een hele vreemde week gehad. Zo op ma gewerkt, ma vrij, di cursus gehad en nachtdienst maar cliënt overleed toen ik er net was. Dus op tijd naar huis en op een redelijke tijd slapen. Woensdag gewerkt, donderdag vrij omdat de cliënt waar ik do en vr naar toe zou gaan ook overleden was. Dan zou ik vrijdag naar een andere cliënt gaan, maar dat werd afgezegd, de zorg gaat pas volgende week in. Nu ben ik vrij tot in ieder geval maandag.
vanavond weer sinds een lange tijd een slaaapdienst i.p.v. nachtdienst, hoop dat ik een beetje kan slapen.
sietske83
Geplaatst: 15-04-14 19:17
Dat lijkt me ook wel lekker. Ik ga vanavond mijn 2de nacht in. Hoop dat het wat rustiger is dan afgelopen nacht. Veel cliënten waren wakker. Voordeel is dan wel dat ik niet over slapen kan nadenken.